کتاب صوتی معمای ثروت

10,000 تومان

نام کتاب: کتاب صوتی معمای ثروت

نویسنده: جمال پورمینه

حجم فایل: 31 مگابایت

توضیحات

 کتاب صوتی معمای ثروت به قلم جمال پورمینه

توضیح کلی در مورد کتاب:

کتاب معمای ثروت ، می خواهد به بزرگترین سوال انسان ها پاسخ دهد و آن این است که چرا بیشتر مردم جهان فقیر و تنها تعداد اندکی از مردم ثروتمند هستند؟

پاسخ این است که فقیر یا ثروتمند بودن هر فردی به علمکرد مغز آن فرد بستگی دارد، در واقع انسان ها با طرز فکر خود راجع به آینده شان امواجی را در جهان هستی جاری می کنند که این امواج می توانند مثبت یا منفی باشند، که در واقع همان قانون جذب است که مغز به طور خودآگاه و نا خودآگاه از خود نشان می دهد و اینگونه است که انسان می تواند در زندگی خود فردی خوشبخت یا بدبخت باشد.

در این سایت می توانید کتاب معمای ثروت و اسرار ذهن ثروتمند را بشنوید و بیشتر راجع به موضوع ثروت بدانید.

متن کتاب:

– جذب و دفع ثروت :

طبق قانون فیزیک کوانتوم ثروت به سوی تعــدادی ازمردم می رود و به میزان بی شمار وارد زندگیآنهــا می شود و همین ثروت از 96درصد مردم جهان دور می شود و به سختی و به میزان بسیار ناچیز در زندگی آنها خودش را نشان میدهد که دلیل آن تنها در عملکرد مغزشان است ، پیچیده ترین و عجیب ترین بحث در جهان به اتفاق همه ی عالمان و دانشمندان مسئله مغز و پیچیدگی بی نهایت آن است .

باید باور کنیم تفاوت انسان ها حتی در اینکه به بهشت می روند یا به دوزخ در نحوه فکر کردن آنان است.دوستان ما در جهانی زندگی میکنیم که خداوند رهبر آن است و هرگز عملکرد جهان هستی را بر اساس شانس و بخت تنظیم نکرده است بلکه یک قانون جهانی رابنام قانون جاذبه ایجادکرده است وتمام حرکات و پیشرفتهای بشر به این قانون بستگی دارد و به هیچ عنوان خداوند به کسی ظلم نکرده است و هیچ احدی را اضافی خلق نکرده است.

چرا خداوند قانون جذب را آفرید

به معنایی خداوند ما و قانون جذب را خلق کرده و خودش از دور به ما نگاه می کند لذا اگرطبق قانون شما اسید و باز را با هم ترکیب کنید نتیجـه آن نمک و آب خواهد بود خواه مسلمان باشید یا کافر اصلا مهم نیست تا ابد ترکیب اسید و باز نمـک و آب میدهد.

در اینجا مثالی را بیان میکنم که خیلی مهم است و درفهم اینکه دلیل فقر وثروت فقط و فقط نحـــوه عملکردمغز است به ما کمک می کند ، دوستان عزیز غیر قابل تصور است خداوند بیاید در دنیا کسی را بر کس دیگری برتری بدهد چون این نوع رفتار در تضاد کامل با عدل مطلق خداوند است لذا خداوند بر اساس اینکه عادل مطلق است.

هیچ وقت کسی را بر دیگران برتری نمیدهد. بنابراین راه رسیدن به ثروت وپول بی شمار ،برای همه ی انسان ها به یک میزان در دسترس است و دلیل اینکه افراد اعداد متفاوتی ازثروت را بدست می آورند تنها عملکرد مغزشان است …

نشر صوتی نازنین آذرسا

بسیاری دیگر از کتاب های خود شناسی، روانشناسی و توسعه فردی در وب سایت نازنین آذرسا به صورت صوتی قرار داده شده است.

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب صوتی معمای ثروت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

فهرست