قابل توجه کاربران محترم

جهت جلوگیری از هرگونه ابهام و سوال در نحوه خرید و دریافت فایل کتاب های فروشگاه، لطفا مطالب درج شده در صفحه قوانین و مقررات و راهنمای خرید از سایت را کامل مطالعه نمایید.

حریم شخصی

حریم شخصی شما برای ما بسیار ارزشمند است. ما از اطلاعات کاربران تنها برای شخصی‌سازی ارائه‌ خدمات و اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنیم. تمامی اطلاعاتی که در زمان ثبت‌نام در سایت وارد می شود، نزد ما محفوظ خواهد ماند.

همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که نشرصوتی آذرسا همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی سایت و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند.

طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و نشرصوتی آذرسا حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه‌های سایت ندارید، می‌توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
نشرصوتی آذرسا برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات شخصی

اطلاعات شخصی داده‌هایی هستند که می‌توانند برای تشخیص یکتای یک فرد مورد استفاده قرار گیرند و به‌طور مستقیم از طریق شما برای ما ارسال می‌شوند. در حال حاضر تنها اطلاعات شخصی کاربران در سایت نشانی ایمیل و یا شماره تلفن است که برای ایجاد حساب کاربری و دریافت خبرنامه در اختیار ما قرار می‌دهید. نشانی ایمیل کاربران به‌هیچ‌عنوان در اختیار شرکت‌ها و مؤسسات دیگر قرار نخواهد گرفت و از طریق خبرنامه تنها اطلاعات مربوط به سایت و کتاب‌های آن و نیز اطلاع رسانی‌های مرتبط با کاربران انتشارات به آن‌ها ارسال خواهد شد.

نظرات

در صفحه مربوط به هر کتاب، نظراتی که شامل موارد زیر باشد تائید نخواهند شد:

الفاظ رکیک، تبلیغ به نفع یا علیه ناشر یا ناشران خاص، هر نوع محتوای متناقض عرف جامعه، نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران، محتوای سیاسی و توهین به قومیت‌ها، توهین به مقدسات، اقوام یا اشخاص، تبلیغات به هر شکلی، هرگونه لینک به سایت‌های دیگر، نظراتی که دارای محتوای جمع‌آوری رأی و لایک دیگر کاربران باشند، شماره تلفن، ایمیل و اطلاعات تماس، نام کاربری افراد در سایت‌های مختلف مانند Yahoo ID و … ، درخواست و دعوت به چت، نظراتی غیر‌مرتبط با کتاب یا مجله

فهرست