در جامعه امروز با توجه به خیل عظیم تعداد تولید کنندگان و خدمت رسانان تبلیغات رکن اصلی هر کسب و کاری را شامل می شود. در این بین پروژه های دارای صدا نسبت به پروژه های صامت اثرگذاری بیشتری در بین مخاطبین خویش دارند. خصوصا تیزرهای تبلیغاتی که صدای گوینده و بیانش نه تنها حس آرامش و اطمینان را به مخاطب القا کند بلکه با معرفی واضح تر کسب و کار شما تعداد افراد علاقمند به حرفه شما را افزایش دهد. همچنین در تولید تیزرهای تبلیغاتی گویندگان زن همیشه با اقبال بیشتری مواجه بودند و این امر به دلیل حس اطمینانی است که هر فرد از شروع ارتباط گیری خود با دنیا و پس از تولد از صدای مادر خود دریافت می کند. پس به شما کارفرمای محترم توصیه می کنیم در تولید تیزرهای تبلیغاتی کسب و کار خویش این نکات را مدنظر قرار دهید.

سفارش نریشن تیزر تبلیغاتی

صاحبین مشاغل و شرکت های تبلیغاتی چنانچه جهت پروژه های تبلیغاتی و فیلم های تولیدی خود در جستجوی گویندگان مجرب و کارآزموده هستید توجه فرمایید:
نشر صوتی نازنین آذرسا آماده همکاری با شرکت ها، موسسات، ارگان ها، پیج ها و کانال ها جهت اجرای تیزرهای تبلیغاتی نریشن های علمی و تبلیغاتی، گویندگی فیلم ها و سایر خدمات مربوط به گویندگی می باشد
جهت مشاهده نمونه کارها فایل های زیر را مشاهده نمایید و جهت هماهنگی با شماره 09120495389 تماس حاصل فرمایید.

 

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید
فهرست