چگونه می توان در کار بهره وری بیشتری داشت؟

 

همه سعی می کنند در ساعات کار به طور موثر کار کنند. مهم است که با استفاده بیشتر از این ساعات کاری، بهره وری بیشتر و بیشتری در محل کار داشته باشید. این نه تنها باعث بهبود کارایی فرد شاغل می شود، بلکه باعث بهبود عملکرد شرکت نیز می شود. با نکاتی که در اینجا ذکر شده است، نحوه بهره وری بیشتر در کار را بیاموزید.

 

  1. مدیریت زمان

مراجعه به موقع به دفتر، ترک دفتر و اولویت بندی وظایف برخی از روش هایی است که کمک بسیاری به بهبود بهره وری در کار می کند. نه تنها زمان کار بلکه وقت آزاد نیز باید مدیریت و استفاده منطقی شود. فرد باید ظرفیت کار خود را بداند و باید روز خود را بر اساس آن برنامه ریزی کند.

 

  1. از به تعویق انداختن خودداری کنید

وظیفه ای که خیلی بزرگ نیست و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است باید همان لحظه انجام شود. اگر به تعویق بیفتد ، ممکن است مشکلات بیشتری ایجاد کند. بنابراین، عادت به تعویق انداختن کارها باید در خارج از دفتر کنار گذاشته شود. همچنین، چیزی که قبلاً شروع شده است باید تکمیل شود و نباید آنرا در میانه راه رها کرد ، زیرا این کار طولانی تر و غیر جالب است.

 

  1. از حواس پرتی پرهیز کنید

اگرچه ابزارهایی مانند موبایل و لپ تاپ بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، اما همچنین مسئول حواس پرتی فرد از کار هستند. بنابراین ، لازم است تلفن همراه را هنگام کار در حالت خاموش نگه دارید و همچنین خود را از گشت و گذار در اینترنت در ساعات اداری دور نگه دارید.

 

  1. یک برنامه ریز را حفظ کنید

بهتر است یک برنامه ریز برای انجام کارها نگهداری کنید تا بتوانید کارهای خود را به خوبی برنامه ریزی کنید و وظایفی را که باید فوراً انجام شوند، بدانید. همچنین، وظایف قبلاً تمام شده را از لیست خط بزنید. این واقعاً به افزایش اعتماد به نفس کمک می کند و از اینکه حداقل برخی از وظایف انجام شده رضایت زیادی را به همراه دارد.

 

5- برای ورزش و استراحت وقت بگذارید

علاوه بر سخت کوشی، ورزش و استراحت نیز برای افزایش بهره وری در کار مهم است. کار طولانی مدت ممکن است باعث کسالت و ناکارآمدی شود. بنابراین ، هنگام کار باید وقفه های کمی انجام شود. علاوه بر این، عادت ورزش منظم نیز بسیار مفید است زیرا بدن و ذهن را متناسب و آماده نگه می دارد.

 

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست