چگونه در محل کار با استرس کنار بیاییم؟

 

در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم: چگونه در محل کار با استرس کنار بیاییم؟ یک بررسی اخیر نشان داده است که 53-66٪ از کارگران در محل کار خود احساس استرس می کنند. بنابراین ، رسیدگی به مسائل مربوط به استرس در دفتر کار شما بسیار مهم شده است. استرس ممکن است یک شبه یا گاهی اوقات به تدریج به فرد آسیب برساند. در اینجا چند نکته برای مقابله با استرس در کار آورده شده است.

 

  1. اولویت بندی کنید تا استرس محل کارتان را کم کنید

هنگامی که بار کار افزایش می یابد، بهتر است اولویت کار را تعیین کرده و مطابق آن عمل کنید. این نه تنها باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود، بلکه باعث کاهش مبارزات آخرین لحظه می شود که به طور مداوم ممکن است منجر به استرس زیادی شود.

 

  1. کارآمد و موثر باشید

از کودکی به ما همیشه گفته می شود که در کارهایی که انجام می دهیم کارآمدتر و موثرتر باشیم. این بهترین زمان برای پیروی از این توصیه ها است. همچنین، انتظار داریم حداقل استرس داشته باشد. بنابراین، بنشینید و فکر کنید که چگونه می توانید کار خود را بهتر کنید بدون اینکه به میزان استرس خود اضافه کنید.

 

  1. آرام باشید، استراحت کنید، بخوابید

خواب به شما استراحت مورد نیاز شما را می دهد و همچنین به شما کمک می کند تا افکار خود را کانالیزه کنید. از بار خود کمی استراحت کنید. کمی استراحت کنید یا یک فنجان قهوه بنوشید ، با دوستان خود صحبت کنید یا در جاده قدم بزنید.

 

  1. کمک بگیرید

این ممکن است لازم و مجاز نباشد. اما اگر می توانید، در صورت نیاز کمک بگیرید. هیچ دلیلی ندارد که سر خود را روی میز بکوبید به چیزی که می دانید نمی توانید به آن برسید. درخواست کمک از کسی اشکالی ندارد. فقط در صورت تلاش برای محدود کردن فشارهای روانی خود بر استرس خود افزوده می شوید.

 

  1. رژیم غذایی سالم برای کم شدن استرس محل کار

غذا نقش بسیار مهمی در کنترل استرس دارد. غذای ناخواسته و نوشیدنی های هوادهی به طور غیرمستقیم بر استرس شما می افزایند. میوه و سبزیجات زیادی بخورید و همچنین مقدار زیادی آب بنوشید. این نه تنها به شما در تناسب اندام کمک می کند بلکه به شما کمک می کند تا با کار خود کنار بیایید.

 

  1. ورزش کنید

این یکی از بهترین راه ها برای رهایی از استرس در محل کار است. به ورزشگاه بروید یا برای شنا بروید. مرتباً این کار را انجام دهید و در عرض چند روز تفاوت را احساس خواهید کرد.

 

  1. روابط خوب در محل کار ایجاد کنید

شما بیشتر وقت خود را در محل کار خود می گذرانید و ایجاد چند دوست در آنجا کاملاً منطقی است. این ممکن است در کار یا میزان کار به شما کمک کند. همه ما می دانیم که داشتن دوستان همیشه از طریق یک میلیون راه به ما کمک می کند.

 

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست