چگونه به فرشتگان نامه بنویسیم

در این مقاله قصد داریم در رابطه با اینکه چگونه به فرشتگان نامه بنویسیم صحبت کنیم. نامه نوشتن به فرشتگان برای دستیابی به خواسته ها و آرزوهایمان صحبت کنیم. شاید شنیده باشید که می گویند با نوشتن نامه به فرشته و ضمیر باطن هر چیز یا هر شخص شما میتوانید به خواسته ها و رویاهایتان برسید.

در واقع روش نوشتن نامه به فرشتگان ضمیر و باطن هر شخص یا هر چیز را اولین بار کاترین پاندر در کتاب هایش مانند از دولت عشق و قانون توانگری عنوان کرد. این کشیش آمریکایی به این موضوع اشاره کرد که نوشتن نامه به فرشته شخص مورد نظر خصوصا در زمانی که قصد دارید با او ارتباطی داشته باشید یا در ارتباطی پر از کشمش و چالش هستید بسایر موثر است.

نامه نوشتن به فرشتگان

 

( در سایت نشر صوتی آذرسا می توانید کتا بهای مفیدی در رابطه با نحوه نامه نوشتن به فرشتگان بشنوید مانند از دولت عشق و شیوه نامه نوشتن به فرشتگان  و عبارتهای تاکیدی شنیدن این کتا بهای ارزشمند را از دست ندهید).

روش نامه نوشتن به فرشتگان چه زمانی استفاده می شود؟

این روش مخصوصا در زمانی که صحبت مستقیم با خود آن شخص امکان پذیر نیست بسیار موثر است. در قرآن نیز آمده است که فرشتگان الهی مسئویت اجرای فرامین خداوند را دارند. خداوند برای همه چیز در جهان اعم از انسان ها، خاک، آب باد، زمین، ازدواج، داشتن فرزند، ایجاد محبت، خلق استعدادها، پول و ثروت و غیره فرشته و به عبارتی فرشته نگهبان خلق کرده است.

زمانی که ما به فرشته یک شخص نامه می نویسیم در واقع با ضمیر الهی او به گفتگو می نشینیم.
زمانی که ما به فرشته ازدواج خویش نامه می نویسیم در واقع با بعد معنوی و روحانی ازدواج صحبت می کنیم. همانطور که می دانید فرشتگان موجوداتی هستند که از خود اراده ای ندارند.
در نامه هایی که به فرشتگان نوشته می شود همانطور که در کتاب از دولت عشق کاترین پاندر اشاره شده است تاکید به عبارت از “دولت عشق الهی” بسیار اهمیت دارد.

نامه نوشتن به فرشتگان

خداوند عادل است

چرا که خداوند است که تمامی امور این دنیا و حتی دنیای پنهان را دارد. و تمامی درخواسته های ما با نامه نوشتن به ضمیر باطنی هر شخص و هر چیز در واقع در خواست از خداوند متعال است.
درباره نامه نوشتن در مورد خواسته هایمان باید این مورد مهم را در نظر بگیریم که هرگز در امور منفی و خطا از فرشتگان کمک نخواهیم و به آنها نامه ننویسم. مانند فرشته طلاق سهیلا! زیرا این امر مستقیما به خود ما بر می گردد و فرشتگان موجوداتی شیطانی نیستند که خواسته های شیطانی و خطای ما را به امر الهی به انجام برسانند.

ارتباط نامه نوشتن به فرشتگان و قانون جذب

نوشتن نامه به فرشتگان در واقع به نوعی دیگر بیان کننده قانون جذب است. در قانون جذب بارها اشاره کردیم که خداوند قادر و عادل مطلق است و برای همه بندگانش خوبی، نعمت و سعادت میخواهد.
اما اینکه از سفره عظیم نعمات الهی ما چقدر سود ببریم بستگی دارد به ارتباط معنوی ما با خداوند و عالم او.
کائنات چیزی نیست جز دریچه های رساندن نعمات خداوند به بندگانش. زمانی که بنده ای کامل و روشن و دقیق بداند که از خداوند و کائنات چه میخواهد. کائنات  و فرشتگان که به امر الهی مسئولیت دادن نعمات به بندگان را دارند دست به کار می شوند.

کائنات فقط می شوند

آنها هرگز نمی توانند راجع به خواسته های کلی اجابت دعا کنند. زیرا آنها سخنان ما را می شنوند و به آنها عمل می کنند. حال اگر ما تمرکزمان روی نداشته ها سختی ها و بدبختی هایمان باشد مثل اینکه خدایا: کاری کن مریض نشوم! پس تمرکز ما به مریضی  و سختی است و دقیقا همان مریضی را وارد زندگی خویش می کنیم.
بعد گلایه می کنیم که خداوند با ما سر جنگ دارد و برعکس چیزی که می خواهیم را می دهد. و این بسیار غلط است چرا که ما بوده ایم که پیش از پیش آن سختی ها را به سوی خود کشیده ایم.

نامه نوشتن به فرشتگان

کاربرد عبارات مثبت در چگونگی نامه نوشتن به فرشتگان

در رابطه با نوشتن نامه به فرشتگان نیز استفاده از عبارات مثبت بسیار اهمیت دارد. اگر ما با جملات و عبارات منفی مثلا از فرشته ازدواج به جای اینکه بخواهیم مرد مناسب ما را سر راه ما با فلان مشخصات قرار دهد به او بگوییم که مردی که مناسب ما نیست را قرار ندهد! باز دچار همان بدفهمی در رابطه با خواستمان شده ایم.
پس این را بدانید که نوع درخواست ما از کائنات و فرشتگان در نحوه برآورده شدن آن بسیار موثر است.
حال شاید شمان دانید که به چه فرشتگانی می شود نامه نوشت و چگونه باید نامه نوشت.

در کتاب های طریقه نامه نوشتن به فرشتگان و از دولت عشق که در سایت نشر صوتی نازنین آذرسا موجود است به تفضیل در این باره صحبت شده است.
نکته دیگر در مورد نوشتن نامه ها این است که برخی می گویند پس از نوشتن نامه باید آن را در جایی نگه داشت و بارها و بارها آن نامه را تا زمان برآورده شدن خواسته ایمان بنویسیم.
چرا قدرت کلمات غوغا می کنند. و عده ای نیز معتقدند که جهت آزادسازی انرژی نهفته در نامه باید آن را سوزاند و خاکستر آن را باد و یا آب داد.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست