چگونه به عنوان یک مدیر بر اهداف خود متمرکز شویم؟

مدیر بودن بیشتر به معنای قرار گرفتن در موقعیت قدرت و سرپرستی افراد اطراف است. این یک مسئولیت عظیم است، زیرا شما قرار نیست که فقط چراغی درخشان باشید که راه همه را روشن می کند، بلکه شما الگویی هستید و نمی توانید از تمرین آنچه تبلیغ می کنید خارج شوید. بیشتر از آن، این است که دائماً بر روی اهداف خود متمرکز شوید در حالی که مطمئن می شوید اهداف شما دقیقاً همان چیزی است که قرار است باشد و نه گسترش عجیب و غریب آنچه شما در ذهن خود ساخته اید. بیاموزید چگونه با این نکات مفید بر اهداف خود به عنوان مدیر تمرکز کنید.

1. تصمیمات بی طرف بگیرید

شما باید اطمینان حاصل کنید که به دلیل شخصی تعصب ندارید و در هنگام تعیین نقش و توزیع کار، می توانید همه را به صورت عینی مشاهده کنید. بسیار دشوار است که اجازه دهید پیش داوری ها مانع روند تصمیم گیری نشوند، اما بسیار مهم است که شما به عنوان یک رهبر بر آن هدف متمرکز باشید.

2. به کسی که سزاوار آن است پاداش دهید

وقتی نوبت به پاداش دادن به اعضای تیم خود برای یک کار، یا تصمیم گیری در مورد ارتقا وظیفه، یا شایستگی مسئولیت بیشتر می رسد، باید باز و بی طرف بمانید و اطمینان حاصل کنید که افراد آنچه را که برای آن کار می کنند به دست می آورند. شما باید به دقت تصمیم بگیرید که چه مشکلاتی را باید در نظر گرفت. به عنوان یک مدیر، شما باید بتوانید ویژگی هایی مانند صداقت ، فداکاری ، دیدگاه را قضاوت کنید و همچنان بر هدف هدایت تیم خود و اطمینان از رشد تیم متمرکز باشید.

3- به ایده های جدید پاسخ مثبت دهید

اگر عضوی به سراغ شما می آید و ایده ای متفاوت از آنچه در ذهن داشتید ارائه می دهد ، ضروری است که بر این نکته متمرکز باشید که وظیفه شماست که با یک ذهن گیرنده او را بشنوید. یک رهبر قرار نیست در مورد “من” باشد ، او / او در مورد “ما” باشد. شما قرار است بر انعطاف پذیری متمرکز باشید و بتوانید با توجه به جریان برنامه ها را قالب بندی کنید.

4- خودتان را بسنجید

شما به عنوان یک رهبر، باید خودتان را به طور مداوم ارزیابی کنید تا اطمینان حاصل کنید که در واقع بر اهداف خود متمرکز شده اید. بخاطر داشته باشید که مدیر بودن ، افتخار بزرگی است و فروتن و خاکی باقی ماندن. همیشه به فکر تصویر بزرگتر باشید در حالی که به وظیفه انجام شده نیز فکر می کنید و به یاد داشته باشید که گرانترین سرمایه شما تیمی است که هدایت می کنید.

 

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست