چگونه با یک فرد نابالغ رفتار کنیم

رشد و نمو نه فقط در سطح جسمی بلکه در سطح عاطفی و فکری نیز اتفاق می افتد. اما به نظر می رسد برخی از افراد در حالی از نظر جسمی رشد می کنند. برخلاف آنچه شما فکر می کنید اما از نظر عقلی هنوز به بلوغ نرسیده اند و نابالغ هستند، تعداد آنها واقعاً بسیار زیاد است. در محل کار، بازار و حتی ممکن است در خانواده با آنها روبرو شوید. بنابراین بسیار مهم است که شما علائم گویای عدم بلوغ را تشخیص داده و راه های مقابله با آنها را کشف کنید. ما در انجام این کار به شما کمک خواهیم کرد.

برای شروع، بگذارید ببینیم چگونه یک فرد نابالغ را تشخیص دهیم. یک فرد نابالغ ممکن است تعدادی یا همه ویژگی های زیر را داشته باشد:

1. آنها همیشه در حال کج خلقی هستند.

2- بیشتر جویای توجه هستند.

3- آنها هرگز یاد نگرفتند كه به صورت گروهی كار كنند.

4- آنها همیشه از چیزی یا دیگری شکایت دارند و غر می زنند.

5-  آنها کمتر قابل اعتماد هستند.

6. آنها مطابق هوی و هوس های عجیب و غریب خود کار می کنند.

 

بنابراین اکنون موضوع نحوه برخورد با آنهاست. این در واقع به شرایط و اینکه کدام یک از شش نشانه فوق را نشان می دهند بستگی دارد. هنوز هم برخی از روش های کلی برخورد با چنین افرادی عبارتند از:

ارتباطات:

می توانید از طریق بحث آزاد مشکل را شناسایی کرده و آنها را برطرف کنید. اما تنها زره پوش این است که از آنجا که آنها نابالغ هستند ، تردید وجود دارد که بحث صریح با آنها کمک کند یا خیر. هنوز چه مشکلی دارد که امتحان کنید؟ و اگر جواب نداد، روشهای دیگری را که در اینجا ذکر شده امتحان کنید.

 

 قدرت:

دستور می تواند ابزاری عالی برای مقابله با عدم بلوغ در محل کار باشد. اگر شما رئیس هستید و امتیاز داشتن چنین زیردستان را دارید، هرگز در تحمیل اقتدار خود به آنها احساس گناه نکنید. برخی از افراد هستند که باید راه سختی به آنها آموزش داده شود و اگر بحث نتواند مسئله را حل کند ، مطمئناً اقتدار این کار را خواهد کرد.

رویارویی مستقیم:

شما می توانید مستقیماً با بچه های نابالغ مقابله کنید و خطاهای آنها را نشان دهید. به آنها بگویید که رفتارهای کودکانه شما را اذیت می کند و محیط منفی را در محل کار ایجاد می کند و از آنها بخواهید که راه خود را اصلاح کنند. این با ارتباط آزاد متفاوت است به این معنا که تقابل قویتر است و حتی ممکن است شما را ملزم به گفتن برخی موارد سخت به جای مودب بودن کند.

هرگز سرپوش نگذارید:

این افراد را به دلیل سهل انگاری خود مرتکب اشتباه می شوند بر اشتباهات آن ها سرپوش نگذارید. آنها هرگز از شما بخاطر آن تشکر نخواهند کرد. برعکس، آنها ممکن است فقط به آن عادت کنند و اگر در آینده در صورت عدم پوشش آنها، آنها فقط شما را مسخره می کنند. بنابراین بهتر است به آنها اجازه دهید از عهده نارسایی های خود برآیند.

 

  اجتناب:

بعضی اوقات بهتر است از این افراد دوری کنید. بگذارید افراد نابالغ در اقیانوس حماقت خود غرق شوند. شما فقط به کار خود ادامه می دهید.

 

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست