نکاتی مهم برای درخواست حقوق بیشتر از رئیس خود

 

آیا برای مذاکره در مورد حقوقی که لیاقت آن را دارید احساس گناه می کنید؟ آیا فکر می کنید برای درخواست افزایش عادلانه حقوق مطالب کافی برای گفتن به رئیس خود ندارید؟ به جای آماده نبودن ، این نکات را بدانید که به شما کمک می کند با اعتماد به نفس حقوقی را که سزاوار آن هستید ، بخواهید.

 

  1. سهم خود را در تجارت نشان دهید

ساده ترین راه برای درخواست حقوقی که سزاوار آن هستید ، نشان دادن سهم خود در تجارت به تعداد است. به رئیس خود نشان دهید که چگونه عملکردهای شما سود بیشتر ، صرفه جویی در هزینه و یا منجر به فرآیندهای کارآمد باعث صرفه جویی در وقت ، منابع و پول شرکت شده است. رئیس شما بلافاصله متوجه خواهد شد که شما از مشارکت خود آگاه هستید و شرکت با داشتن شما از سود بیشتری بهره خواهد برد.

 

  1. از مذاکره در مورد افزایش حقوق احساس گناه و ترس نداشته باشید

برخی از افراد از مذاکره در مورد افزایش حقوق ترس دارند ، گرچه نیازی به این کار نیست. از درخواست خود برای افزایش حقوق خود عصبی نشوید و احساس گناه نکنید. اگر فکر می کنید که لیاقت آن را دارید ، حق دارید در مورد حقوق خود با کارفرمای خود صحبت کنید. به عنوان یک کارمند ، شما به کارفرمای خود خدمات می دهید و اگر رئیس شما از مذاکره درمورد حقوق شما با شما احساس بدی ندارد ، چرا باید این کار را انجام دهید؟

 

  1. به جای احساسات از واقعیت ها استفاده کنید

اجازه ندهید احساسات در مورد حقوق شما وارد مذاکره شوند. رئیس شما فقط به این دلیل که واقعاً عاشق شرکت خود هستید یا به شغل خود اهمیت می دهید یا به این دلیل که در پرداخت قبض مشکل دارید ، به شما افزایش حقوق نمی دهد. بلکه از حقایق و ارقام برای توجیه موقعیت خود در شرکت استفاده کنید. از اطلاعات واقعی مانند سطح عملکرد ، اهداف ، تعداد سالهایی که کار کرده اید و غیره استفاده کنید تا حقوقی را که سزاوار آن هستید ، بخواهید.

 

4- قبل از شروع به مذاکره، با خود را تمرین کنید

اگر هنگام مذاکره مدام دست و پا بزنید و استرس داشته باشید ، ممکن است همه چیز طبق برنامه شما پیش نرود. ساده ترین راه برای مقابله با این مسئله این است که قبل از انجام کار، همه مواردی را که قرار است در به رئیس خود بگویید تمرین کنید. این به شما کمک می کند هر آنچه را که باید به کارفرمای خود بگویید به خاطر بسپارید و همچنین به شما در ایجاد اعتماد به نفس کمک می کند.

 

5- از تغییر شغل نترسید

اگر فکر می کنید می توانید به راحتی در جای دیگری شغل پردرآمد دریافت کنید. اگر اطمینان دارید که با پرداخت پول بیشتر به راحتی شغل جدیدی پیدا خواهید کرد ، به رئیس فعلی خود اطلاع دهید که در واقع اگر شرکت شما حداقل میزان حقوقی را که به شما پرداخت نمی کند ، در جستجوی کار در جای دیگری باشید.

 

  1. بدانید کجا باید خط بکشید

بعضی اوقات وقتی صحبت از کارتان می شود باید تصمیمات سختی بگیرید. شما باید بدانید که کجا باید خط بکشید و حداقل سطح حقوقی که انتظار دارید چیست. این مبلغی است که شما باید به خانه ببرید ، در غیر این صورت کار دیگری را دنبال کار خواهید کرد. این مقدار را در ذهن خود به خاطر بسپارید و در مورد آن قاطع باشید.

 

  1. متوسط ​​حقوق و دستمزد شغل خود را در صنعت خود بدانید

یک راه ساده برای افزایش حقوق این است که بفهمید سطح متوسط ​​حقوق برای شغلی شما که توسط دیگر شرکت ها پرداخت می شود چقدر می باشد، سپس به کارفرمای خود مراجعه کرده و حقوق متناسب با سطح دستمزدهای کل صنعت را عادلانه بخواهید. رئیس شما احتمالاً متوجه خواهد شد که شما تحقیق خود را به خوبی انجام داده اید و از آگاهی کافی برخوردار هستید.

 

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست