افراد منفی گرا

افراد منفی گرا دوست دارند دیگران را پایین بیاورند. گاهی اوقات ممکن است به نظر برسد که این تنها کاری است که آنها از انجام آن لذت می برند. بنابراین وقتی با یک دوست ، همکار ، عضو خانواده یا همکار منفی روبرو شدید چه کاری باید انجام دهید؟ در اینجا روش هایی برای نحوه برخورد با افراد منفی گرا برای شما آورده شده است.

  1. به آن ها کمک کنید

رفتار منفی آنها معمولاً ریشه در یک مشکل ، عدم امنیت یا اضطراب دیگری دارد که قادر به مواجهه با آن نیستند. سعی کنید با احتیاط به آنها نزدیک شوید و از آنها بپرسید که آیا آنها راضی هستند ، آیا موضوعی وجود دارد که دوست دارند درباره آن صحبت کنند. گزینه ملاقات با مشاور را پیشنهاد دهید. به آنها اطمینان دهید که صحبت با یک مشاوره حرفه ای برای مسائل عاطفی کاملاً طبیعی است و بعداً به سود آنها خواهد بود. البته ، این گزینه برای روابط شخصی ، یعنی اعضای خانواده و عزیزان ، بهترین عملکرد را دارد.

 

  1. 2. اجازه ندهید منفی بودن آنها روی شما تأثیر بگذارد

این رویکرد بیشتر مربوط به روابط حرفه ای است. اجازه ندهید که رفتار منفی آنها بر شما تأثیر بگذارد و گوش خود را نسبت به قضاوت ها و انتقاداتشان بسته کنید. اگر همکاری وجود دارد که بدبینی را گسترش می دهد ، آن را نادیده بگیرید و روی کار خود تمرکز کنید. اگر مدیر یا رئیس است که همیشه جو را خراب می کند ، آن را شخصاً نگیرید. سعی کنید سیاست “از یک گوش بگیر و از گوش دیگر خارج کن” را دنبال کنید و ظاهر مثبت خود را حفظ کنید.

 

  1. زمانی را که با آنها می گذرانید محدود کنید.

در حقیقت ، اثبات شده است که منفی نگری به سلامت شما آسیب می رساند ، و شما را در برابر فشارهای عصبی و حتی بیماری های قلبی آسیب پذیر می کند. هیچ دلیلی برای صدمه دیدن به دلیل بدخلقی شخص دیگری وجود ندارد.

اگرچه این ممکن است بسته به شرایط شما کمی مشکل باشد ، اما کار برای گذراندن زمان کمی بیشتر در کنار افراد منفی باعث می شود روحیه شما نیز از دست نرود..

 

  1. نکات مثبتی را که در زندگی شما وجود دارد به خاطر بسپارید و از آنها سپاسگزار باشید.

مهم نیست که یک وضعیت سخت یا غیرممکن به نظر برسد ، در پایان روز ، همه چیز بد نیست. برخی از اتفاقات خوب در واقع اتفاق می افتد و شما می توانید از آنها سپاسگزار باشید. در صورت امکان ، یک لیست سپاسگذاری کنید. انرژی منفی را با انرژی منفی برگردانید و به دنبال مثبت باشید. زندگی خیلی بیشتر از محیط اطراف است که با آن روبرو هستیم.

 

  1. همیشه به خاطر داشته باشید که مردم زندگی های مختلف دارند.

به خود یادآوری کنید که ما اینجا هستیم تا در این زندگی با هم ارتباط برقرار کنیم و درسهای مختلف بیاموزیم. فردی که انرژی منفی را به همراه دارد نیز به عنوان یک درس در نظر بگیرید. آنها ممکن است به یک دلیل در زندگی شما باشند.

همچنین ، زندگی شما با زندگی آن شخص دیگر متفاوت و منحصر به فرد است. آنچه ممکن است از آن به عنوان نامطلوب یاد کنید ممکن است همان چیزی باشد که آنها از نظر خود مثبت ارزیابی می کنند. با درک این موضوع ، شما قادر خواهید بود تفاوت ها را بپذیرید و از تنوع ناشی از آن استقبال کنید.

 

  1. عامل مثبت بودن باشید.

آنچه را که باعث منفی می شود شناسایی کنید و سپس آن را تغییر دهید.

بگذارید بگوییم ، به عنوان مثال ، منفی نگری از طریق مکالمات خاصی حاصل می شود. موضوع را عوض کن. این کار را به نوعی انجام دهید تا از صحبت های آنها چشم پوشی کنید ، اما در عین حال مجبور نیستید در مورد موضوعی صحبت کنید که باعث می شود احساس ناراحتی کنید.

 

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست