معنای موفقیت در کسب و کار چیست؟

در این مقاله قصد داریم درباره کتاب موفقیت در کسب و کار اثر ریچل هالیس صحبت کنیم. کتاب چگونه بدون این که سلامتی و زندگی خود را به خطر بیاندازید در کسب و کارتان موفق شوید از توصیه‌ها و سخنرانی‌های ریچل هالیس گردآوری شده‌است.

قبل از اینکه با نویسنده و محتوای کتاب آشنا شویم، می‌خواهیم کمی بیشتر با اهمیت موفقیت در کسب و کار آشنا شویم.

( در نشر صوتی نازنین آذرسا کتابهای انگیزشی از ریچل هالیس با نام های خودت باش دختر شرمنده نباش دختر و غیره وجوددارد که با قیمت مناسب می توانید تهیه کنید)

انسان در طول زندگی خود همواره در تلاش برای رفع نیازهای خود و خانواده‌اش می‌باشد. از جمله این نیازها می‌توان به نیازهای اساسی خوراک، پوشاک و مسکن اشاره کرد. در کنار این‌ها انسان نیازهای بیشمار دیگری دارد. نیاز به تفریح و مسافرت، نیاز به دیدن دوستان و آشنایان و بطور کلی حفظ روابط اجتماعی، نیاز به ازدواج و تشکیل خانواده، نیاز به تحصیل و غیره.

مهم ترین مسئله در حل نیازهای انسان و موفقیت در کسب و کار

مهم‌ترین مسئله در پی حل و رفع این نیازها نبود مشکل مالی و یا به عبارت دیگر داشتن وسع مالی مناسب برای رفع این نیازها می‌باشد. انسان برای حل این مشکل نیاز به اشتغال و کار کردن دارد. هر شخصی متناسب با استعدادها، مهارت‌ها و علاقه‌ی خودش، یک شغل برای خود انتخاب کرده و مشغول می‌شود.

اما گاهی در شغلی که انتخاب کرده‌ایم به قدر کافی درآمد نداریم که نیازهای سطح بالاتر مثل مسافرت و گردش را رفع کنیم. بنابراین داشتن یک شغل مناسب با درآمد مناسب همواره یکی از دغدغه‌های بشر به‌خصوص جوانان می‌باشد.

ریچل هالیس

گاهی اوقات ما ناگزیر مجبور به انجام شغلی نامناسب با درآمد کم می‌شویم. همینطور گاهی ممکن است برای کسب درآمد بیشتر مجبور به اضافه کاری شویم و بیشتر تلاش کنیم. اما همه خوب می‌دانیم که اضافه کاری ما را ثروتمند نخواهد کرد.

سخنرانان و کار آفرینان بسیار زیادی در این زمینه مشاوره می‌دهند و همایش‌های بزرگی برگزار می‌کنند. پیش‌تر در معرفی کتاب هفت گام تا موفقیت نوشته برایان تریسی به این موضوع اشاره کردیم. انسان‌های بسیار زیادی همچون خود برایان تریسی با الگو قرار دادن افراد موفق و ثروتمند، راز و رمزهایی طلایی کسب موفقیت را کشف کرده و با سرمشق قرار دادن آن‌ها دروازه‌های موفقیت را به روی خود گشوده‌اند.

اقدامات لازم برای موفقیت در کسب و کار

بنابراین در قدم اول باید بدانیم که برای داشتن یک کسب و کار با درآمد بالا بایستی راز و رمز آن را با الگو گرفتن از افراد موفق در این زمینه بیاموزیم. تلاش زیاد قطعاً نتیجه خواهد داد، اما گاهی اوقات انسان بیهوده تلاش می‌کند. پس باید مسیری انتخاب کنیم که انسان‌های موفق آن را قبلاً طی کرده‌اند.

در این بین هستند کسانی که متأسفانه به اشتباه فکر می‌کنند که برای رشد مالی در کسب و کار باید از ترفندهای زیرکی استفاده کنند و با پایمال کردن حقوق دیگران خود به موفقیت برسند. اما باید دقت کنیم که هیچ یک از انسان‌های موفق نه تنها سر دیگر افراد کلاه نگذاشته، بلکه بسیاری از آن‌ها همچون بیل گیتس، همواره در مؤسسات خیریه نقش فعالی داشته‌اند.

در کتاب چگونه بدون اینکه سلامتی و زندگی خود را به خطر بیاندازید در کسب و کارتان موفق شوید نوشته ریچل هالیس، همانطور که از نام کتاب پیداست به بررسی این موضوع ها می‌پردازیم که چگونه از راه درست به موفقیت مالی در زمینه کسب و کار دست پیدا کنیم.

ریچل هالیس

معرفی نویسنده

ریچل هالیس یک نویسنده آمریکایی، سخنران انگیزشی و همچنین یک بلاگر می‌باشد. او اولین کتاب خود را تحت عنوان دختر صورتت را بشور در ماه فوریه سال 2018 منتشر شد. از زمان انتشار این کتاب، به مدت هفت ماه در لیست 10 کتاب پرفروش کشور آمریکا قرار داشت. در این مدت بیش از 880 هزار نسخه از این کتاب در ایالات متحده به فروش رسید.

ریچل هالیس نویسنده کتاب‌های پرفروشی همچون دختر شیرین و هوشمند، دختر حزب، شرمنده نباش دختر و همچنین کتاب خودت باش دختر که بیش از چهار ماه در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های مجله نیویورک تایمز قرار گرفت، می‌باشد.

او پس از اتمام دوران دبیرستان، به لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا رفت و در آنجا در شرکت میراماکس که در زمینه تولید و توزیع فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی فعالیت دارد، مشغول به کار شد. در آنجا با شخصی به نام دیوید هالیس آشنا شد که باهم ازدواج کردند. سپس برای تأسیس شرکت خود برنامه ریزی کردند.

ریچل هالیس بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Chic Media می‌باشد. این شرکت در زمینه محتوای دیجیتال حقوقی برای زنان فعالیت دارد.

معرفی کتاب

کتاب چگونه بدون این که سلامتی و زندگی خود را به خطر بیاندازید در کسب و کارتان موفق شوید به ما خواهد آموخت که چگونه می‌توان بدون دردسر و از راه درست به موفقیت مالی در کسب و کار دست پیدا کرد.

 

ریچل هالیس در این کتاب به ما خواهد آموخت که چگونه می‌توان با انرژی بالا و نشاط در کسب و کار به موفقیت رسید. ریچل که راز موفقیت خود را پر انرژی و مثبت بودن می‌داند عنوان می‌کند که او با استفاده از قدرت انرژی و انگیزه دادن به دیگران و مخصوصاً بانوان، با آن‌ها به راحتی رابطه برقرار کرده و باعث تحرک آن‌ها به سمت موفقیت می‌شود.

ریچل در این کتاب می‌گوید که بعضی‌ها برای کار و تلاش بیشتر از خواب خود می‌گذرند و حتی نوشیدنی‌های کافئین‌دار مصرف می‌کنند که تمامی این‌ها برای بدن بسیار مضرند.

 

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست