منتظر اتفاق خوب زندگیمان باشیم

در این مقاله قصد داریم راجع به این موضوع صحبت کنیم که همه ما باید منتظر اتفاق خوب زندگیمان باشیم. تا حالا شده در قلب خود حس کنید که اتفاقی  راه رخدادن است؟ اما منفی باف های اطرافتان دائما شما را از داشتن حس و حال خوب منع کنند؟

آیا شده که زمین و زمان انگار با شما سر لج افتاده اند اما ندایی صدایی درون قلبتان به شما بگوید که آنچه منتظرش هستید در حال رخدادن است؟

( در سایت نشر صوتی نازنین آذرسا می توانید کتاب های صوتی با این مضمون با نام های اتفاق خوب در راه است و اتفاق بعدی بهترین است را که از آثار جول اوستین هستند را بشنوید)

اتفاق خوب

این برای شما پیش آمده است که هیچ اثر و نشانه ای از معجزه و رخ داد خوب در زندگیتان نمی بینید اما ندای قلبتان دائم به شما نهیب می زند که همچنان به این معتقد بمانید که آنچه میخواهید فرا خواهد رسید؟

امروز من می خواهم در این مقاله به شما بگویم که حس شما کاملا درست است. پس دودستی به آن بچسبید و ترکش نکنید. این حس که در واقع یک ندای غیبی است از جانب خداوند به قلب شما افکنده شده است.
امکان ندارد اتفاقی قرار نباشد بیوفتد اما خدا وعده دادن آن را به ما دهد. این احتمال اصلا درست نیست که ما توهم و تخیل را دیده باشیم و چیزی که تصور می کنیم یک خواب و خیال و وهم باشد.

قانون جذب و برآورده شدن حاجات ما

طبق قانون جذب وقتی ما به چیزی فکر می کنیم به هر چیزی! فرقی نمی کند مثلا داشتن یک خانه زیبا پیدا کردن همسر دلخواهمان به ثمر نشستن کسب و کارمان و … در همان لحظه یک واقعیت و یک تصویر عینی از آن فکر ما در کائنات شکل می گیرد.

از این به بعد هر فکر مثبتی که در زمینه رخ دادن این فکر بکنیم باعث واقعی تر شدن آن تصویر می شود. و هر فکر منفی ما آن تصویر را محو می کند.

منتظر اتفاق خوب باشیم

نظر جول اوستین در باره رسیدن اتفاق خوب

جول اوستین در سخنرانی بیان می دارد که اتفاق خوبی که همیشه منتظرش هستیم در راه است.
کافی است که ما ایمانمان به الطاف خداوند و بزرگی او را از دست ندهیم . و تا لحظه برآورده شدن حاجت قلبیمان با ایمان زیاد به خدا هر روز و هر شب خواسته مان را تکرار کنیم.
او می گوید نباید طول کشیدن رسیدن به خواسته قلبیمان باعث شود که فکر کنیم آنچه ما منتظرش هستیم فکر و خیال است و قرار نیست وارد زندگیمان شود.

آثار صبر در زندگی

صبر و شکیبایی ما به ما نشان خواهد داد که آنچه در قلبمان است همان چیزی است که قرار است اتفاق بیوفتد.
راه برآورده شدن آن را خدا می داند و آن را از راه هایی که خودش می داند در حال محیامی کند. دلیل نمی شود چون ما راهی نمی بینیم خدا هم راهی نداشته باشد.
امروز من آمده ام در این مقاله به شما بگویم که منتظر اتفاق خوب زندگیتان بمانید . چیزی نمانده است. مطمئن باشید.

نوشته نازنین آذرسا

 

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست