کتاب پدر پول‌دار و پدر بی‌پول نوشته‌ی رابرت کیوساکی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های چندسال اخیر به شمار می‌رود و در سال 2001 در لیست 10کتاب پرفروش دنیا قرار گرفت و تا سال 2016 بیش‌از 26میلیون نسخه از این کتاب به چاپ رسیده‌است.

ناگفته نماند که رابرت کیوساکی یک نویسنده نیست، بلکه یک اقتصاددان موفق و صاحب نظر در این زمینه می‌باشد که تفکرات هوشمندانه‌ی خود در زمینه‌های مالی و اقتصادی را در چندین کتاب به قلم آورده‌است.

کتاب‌ پدر پول‌دار و پدر بی‌پول (Rich Dad Poor Dad) یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های وی می‌باشد که تحسین بزرگان اقتصاد همچون آنتی رابینز و دونالد ترامپ را به همراه داشته‌است.

"فراتر

 

داستان از جایی شروع می‌شود که رابرت کیوساکی با پدر بهترین دوستش آشنا می‌شود. او که یک فرد بسیار ثروتمند بود قواعد و راه و روش‌های بدست آوردن پول را با بازی معروف مونوپولی به کیوساکی می‌آموخت.

در این کتاب درباره‌ی روش زندگی افراد پول‌دار و افراد بی‌پول و تأثیر افکار آنها در کسب موفقیت‌های مالی صحبت می‌شود.

این کتاب می‌تواند نقطه آغازی باشد برای افرادی که می‌خواهند با استفاده از راه‌های هوشمندانه ثروتمند شوند.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) مخالف تحصیل در مدرسه و دانشگاه و کسب مدارک تحصیلی‌است. او معتقد است که فرزندان و افراد در مدرسه و دانشگاه راه‌های پول‌دار شدن را نمی‌آموزند، بلکه یاد می‌گیرند تا برای پول کار کنند در صورتی که باید پول برای ما کار کند.

 

 

برای دریافت کتاب پدر پولدار و پدر بی

 

در قسمتی از کتاب پدر پول‌دار و پدر بی‌پول می‌خوانیم که:

 

من دو پدر داشتم که یکی پول‌دار بود و دیگری بی‌پول. یکی از آن‌ها که فقیر بود، بسیار با هوش بود و دارای مدرک دکترا بود و 4 سال دوره‌ی لیسانس را در مدت کمتر از دو سال تمام کرده‌بود. او سپس برای تکمیل تحصیلاتش به دانشگاه‌های استنفورد شیکاگو و نورث وسترن رفت و تمامی دوره‌ی تحصیلش را با بورسیه گذراند. پدر دیگرم که بسیار ثروتمند بود حتی کلاس هشتم را هم تمام نکرده بود.

رابرت معتقد است که افراد ثروتمند آموزش‌های متفاوتی به فرزندانشان می‌دهند. برخلاف افراد دیگر که به فرزندان خود می‌آموزند تا تحصیلات خود را با نمرات عالی بگذرانند.

در ادامه‌ی این کتاب آمده است:

هر دو پدر من کاری، دانا و تأثیرگذار بودند. هر دوی آن‌ها به من آموزش می‌دادند اما موضوع آموزششان متفاوت بود و منظورشان از آموزش یکی نبود.

اگر قرار بود فقط یکی از این دو پدر من باشد باید توصیه‌های وی را یا قبول می‌کردم یا رد. اما با داشتن این دو پدر از این شانس برخوردار بودم که نظرات متفاوت پدر پول‌دار با پدر بی‌پول را مقایسه کنم.

[purchase_link id=”2270″ style=”” color=”” text=”خرید”]
آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست