معرفی کتاب قانون جذب و ارتعاش

ما در این مقاله شما را با قانون جذب و ارتعاش آشنا کرده و با معرفی کتاب قانون جذب و ارتعاش، شما به قدرتی دست خواهید یافت که به تمام آرزوهای بزرگ و کوچک خود دست پیدا کنید.

کتاب قانون جذب و ارتعاش ما را با اسراری از جهان هستی آشنا خواهد کرد که به ما کمک می‌کنند تا به تمام خواسته‌ها و آرزوهای خود دست پیدا کنیم.

( در سایت نشر صوتی نازنین آذرسا کتاب های صوتی قانون جذب و ارتعاش  و قانون جذب و شیوه های کاربردی آن در زندگی را بشنوید و از آن استفاده کنید)

آیا تا کنون چیزی راجع به قدرت کائنات و یا قدرت ذهن بشر شنیده‌اید؟ اینکه تمام اتفاقاتی که برای ما می‌افتد، حاصل انرژی‌ای می‌باشد که خود قبلاً به کائنات فرستاده‌ایم. یا اگر اتفاقی برای ما می‌افتد به طرز تفکر ما بر می‌گردد. اگر کنجکاوید تا با اسرار پشت پرده‌ی کائنات آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌کنم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بسیاری در زمینه قانون جذب کتاب‌ها نوشته و سخنرانی‌هایی برگزار کرده‌اند. قانون جذب بطور خلاصه به ما می‌گوید که ما می‌توانیم به آرزوهای خود دست پیدا کنیم. قانون جذب به عنوان یک قانون ثانویه است و قانون اصلی، قانون ارتعاش می‌باشد. اما اگر بخواهیم قانون ارتعاش را بطور خلاصه بیان کنیم، یعنی آرزو کردن و یا فکر کردن به رویاهایمان. اما اجازه دهید کمی بیشتر راجع به این قانون پر راز و رمز صحبت کنیم.

قانون جذب و ارتعاش چیست؟

همانطور که پیشتر بیان کردیم قانون ارتعاش یک قانون اصلی در جهان هستی و قانون جذب، قانون ثانویه آن می‌باشد. در ادامه می‌خواهیم با مفهوم قانون ارتعاش بطور دقیقتری آشنا شویم و ببینیم که این قانون چیست و چگونه کار می‌کند. ما چگونه می‌توانیم با استفاده از قانون ارتعاش آرزوها و رویاهای خود را به کائنات فرستاده و آن‌ها را از کائنات جذب کنیم. پس با ما همراه باشید.

ارتعاش یا فرکانس را می‌توان در بحث قانون جذب و ارتعاش، قرار گرفتن در مدار خواسته‌ها و آرزوهایمان دانست. در واقع ما با فکر کردن به آرزوها و خواسته‌های خود، یک ارتعاش یا فرکانس از طریق ذهن خود ارسال می‌کنیم و کائنات این فرکانس را دریافت می‌کند. با توجه به ارتعاشاتی که ذهن ما برای کائنات ارسال می‌کند، کائنات نیز ما را در مسیر خواسته‌ها و آرزوهایمان قرار داده و ما را به آن‌ها می‌رساند.

ما با تفکر به خواسته‌ها و آرزوهایمان، یک فرکانس به کائنات ارسال می‌کنیم. با ارسال مداوم فرکانس به کائنات، نهایتاً به خواسته‌های خود دست پیدا خواهیم کرد. این فرکانس‌ها نیز باورهای ما را شکل داده و با کمک همین باورها در مسیر خواسته‌های درونی خود قرار گرفته، تلاش کرده و به آن خواهیم رسید.

ناپلئون هیل در این باره می‌گوید: “وقتی به هر چیزی فکر میکنید و روی موضوعی متمرکز می شوید به صورت ناخودآگاه ارتعاش آن را ارسال می کنید. وقتی ارتعاش یک موضوع را بسیار زیاد بفرستید، به مرور زمان باورهای‌تان را می سازد.”

بنابراین همیشه سعی کنید به آرزوهایتان فکر کنید. آینده‌ی خود را آن گونه که خود می‌خواهید تصور کنید تا به آن برسید. در کتاب قانون جذب و ارتعاش بیشتر راجع به این موضوع بحث خواهد شد.

قانون جذب چیست؟

همانگونه که پیشتر نیز باین کردیم، قانون جذب یعنی جذب خواسته‌ها و آرزوها به سمت خود. وقتی ما به یک موضوعی فکر می‌کنیم و یا به عبارت دیگر وقتی که ما رویاپردازی می‌کنیم و به آرزوهای خود فکر می‌کنیم، درواقع در حال جذب آن رویا و خواسته به سمت خود هستیم. هرچقدر بیشتر به خواسته‌ها و رویاهای خود فکر کنیم، بیشتر و سریعتر آن‌ها را به سمت خود جذب خواهیم کرد.

یک طناب را تصور کنید که در یک سمت آن شما قرار دارید و در سمت دیگر افکارتان. شما نمیتوانید با این طناب افکار را از خودتان دور کنید، اما برعکس اگر طناب را به ارتعاش در آورید، افکارتان را به سمت خود هدایت می‌کنید و این طناب همان قانون جذب است. پس سعی کنید افکار خود را مثبت و طبق رویاهایتان تنظیم کنید.

اما اگر شما مانند بسیاری دیگر بر این باورید که قانون جذب واقعیت ندارد، به این دلیل است که با قانون ارتعاش به درستی آشنا نیستید و نمیتوانید این طناب را به ارتعاش درآورید. بنابراین افکارتان را به کائنات نمیفرستید و آن را جذب نمی‌کنید.

اگر افکار منفی را به ذهن خود راه دهید، بجای اینکه آرزوهایتان را به سمت خود جذب کنید، افکار منفی را جذب خواهید کرد. بنابراین همیشه سعی کنید با امید و روحیه به آرزوهایتان فکر کنید و همیشه آینده خود را همانند خواسته ها و رویاهایتان تصور کنید.

استفاده از قانون ارتعاش

آشنایی با نویسنده

استر هیکس نویسنده کتاب قانون جذب و ارتعاش در روز پنجم ماه مارس سال 1948 به دنیا آمد. وی در شهری کوچک به نام کولویل در ایالت یوتا کشور آمریکا چشم به جهان گشود. استر هیکس که همه او را به عنوان نویسنده و سخنران الهام بخش می‌شناسند تقریبا در نگارش 9 کتاب با همسر خود جری هیکس همکاری کرده و کارهای زیادی در رابطه با قانون جذب و ارتعاش با انتشارات آبراهام همکاری کرده است که در نسخه اصلی فیمل راز محصول سال 2006 منتشر شده است.

همسر استر هیکس، جری هیکس در سال 2011 از دنیا رفت. استر هیکس معتقد است که شخصیت یک فرد، دنباله‌ای از وجود غیر فیزیکی‌اش است. او در کتاب قانون جذب و ارتعاش، بیشتر راجع به این مسائل از دیدگاه علوم فیزیک صحبت می‌کند و می‌گوید که چگونه می‌توان با بهره گیری از ابزار پر قدرت ذهن به خواسته ها و آرزوهایمان دست پیدا کنیم.

آشنایی با کتاب قانون جذب و ارتعاش

هدف ما در مقالات در زمینه روانشناسی موفقیت و خودسازی این است که به مخاطب خود بیاموزیم که چطور می‌توان با بهره‌گیری از قدرت ذهن به موفقیت دست پیدا کنند. تا کنون کتب بسیاری در این زمینه معرفی کرده‌ایم. اما در کتاب قانون جذب و ارتعاش می‌خواهیم از دیدگاهی دیگر به این موضوع نگاه کنیم.

همه چیز در عالم هستی یا بصورت جرم است و یا بصورت انرژی. ما در این کتاب خواهیم آموخت تا چگونه به کمک قانون ارتعاش افکار خود را با انرژی زیاد به کائنات ارسال کنیم و همان اهداف و خواسته ها را از کائنات جذب کنیم و به آن‌ها برسیم.

در کتاب قانون جذب و ارتعاش شما با عالم پر راز و رمز و شگفت انگیز کائنات و قانون جذب و ارتعاش و نحوه بهره‌گیری و استفاده از این قوانین آشنا خواهید شد. شما در این کتاب خواهید آموخت تا افکار مثبت خود را در ذهن خود تقویت کرده و آن‌ها را به سمت کائنات ارسال کنید و رویاهایتان را به سمت خود جذب کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنم حتماً کتاب قانون جذب و ارتعاش را مطالعه کنید تا به راحتی به رویاهایتان دست پیدا کنید. شما می‌توانید کتاب قانون جذب و ارتعاش را به صورت فایل صوتی و با صدای نازنین آذرسا از طریق لینک زیر خریداری کنید.

 

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست