مراحل ساده برای خارج شدن از منطقه راحتی 

بیرون آمدن از منطقه راحتی هرگز آسان نیست، اما ضروری است. تا زمانی که ریسک بزرگی انجام ندهید، نمی توانید به پاداش زیادی امیدوار باشید. تا زمانی که حد خود را زیر پا نگذارید و خود را به چالش نکشید، نمی توانید پتانسیل واقعی خود را کشف کنید. این دقیقاً همان جایی است که خارج شدن از منطقه راحتی به شما کمک می کند. در اینجا چند روش آسان آورده شده است که به شما کمک می کند همان کار را انجام دهید.

 

  1. بزرگ فکر کنید

هر عملی با یک فکر شروع می شود. اگر کوچک فکر کنید، به مقدار کمی دست می یابید. بزرگ فکر کنید، درک و دامنه ذهن خود را گسترش دهید و تفاوت ها را ببینید. ذهن ابزاری بسیار قدرتمند است، به خوبی از آن استفاده کنید!

 

  1. به خود یادآوری کنید، ناراحت بودن اشکالی ندارد

وقتی در منطقه راحتی خود نباشید، احساس ناخوشایندی خواهید داشت و این طبیعی است. اولین باری که باید دوچرخه سواری می کردید را به یاد بیاورید ، عجیب و سخت بود اما از پس آن برآمدید و بسیار سرگرم شدید. کاملاً خوب است که هنگام تلاش احساس احمق بودن کنید.

 

  1. به خود باور داشته باشید

تا زمانی که باور خیلی قوی داشته باشید که حتی در شرایطی که راحت نباشد می توانید عملکرد خوبی داشته باشید، هرگز نمی توانید از منطقه راحتی خود خارج شوید. به خود بازخورد مثبتی بدهید که در واقع پتانسیل زیادی در درون خود پنهان کرده اید.

 

  1. فقط آن را انجام دهید

خوب است که به تصمیمات فکر کنید ، اما بیش از حد درون نگری می تواند عزم شما را مختل کند. کمی فکر کنید ، تصمیم بگیرید ، باور کنید و فقط آن را انجام دهید ، دقیقاً مثل اینکه آن کلاس رقص یا سالن ورزشی را با برنامه فشرده خود مدیریت کردید. مطمئناً آسان نبود ، اما شما این کار را انجام دادید. اگر می توانید یک بار آن را انجام دهید ، می توانید دوباره آن را انجام دهید.

 

  1. مستانه عمل کنید

طوری رفتار کنید که گویی جسور و شجاع هستید و از عواقب آن نمی ترسید، مانند همان کاری که در حالت مستی انجام می دهید. اگر به خوبی آن را انجام دهید، انتقال به خارج از منطقه راحتی شما یک پیاده روی خواهد بود زیرا هر کاری را که می خواهید انجام دهید بدون هیچ ترسی انجام می دهید.

 

  1. محدودیت ها را کنار بزنید

اگر محدودیتی برای خود یا توانایی خود قائل شده اید  آن را رها کنید و می توانید از آن پیشی بگیرید. این کار به تلاش زیادی احتیاج دارد، اما شما توانایی انجام کارهای بسیار بیشتری از آنچه فکر می کنید را دارید.

 

هنگامی که از منطقه راحتی خود خارج شدید، به موفقیت دست می یابید و واقعاً از زندگی لذت می برید!

 

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست