لذت بردن از چیزهای کوچک زندگی

ممکن است احساس کنید که خوشحال نیستید مگر اینکه یک اتفاق مهیج و خارق العاده ای در زندگی شما رخ دهد. اما می فهمید که این چیزهای کوچک هستند که تفاوت را در زندگی ایجاد می کنند. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی لذت بردن از چیزهای کوچک زندگی آورده شده است.

 

  1. از انجام کارهای احمقانه ای که در کودکی انجام می دادید نترسید

آیا تا به حال احساس کرده اید که می خواهید روی دیوار خانه خود نقاشی می کنید؟ این چیزهایی که احمقانه به نظر می رسند در واقع چیزهای کوچکی در زندگی هستند که شما را بی خیال و شاد می کنند. اگر از کودکی به انجام چنین کارهایی فکر نمی کردید ، چرا اکنون خود را محدود کنید؟

 

  1. یک کار خیر انجام دهید

خوشبختی و حال بی نظیر در یک کار خیر هم برای فرد دهنده و هم گیرنده نهفته است. با انجام یک کار ساده و یا خنده دار برای یک فرد مسن لبخند را بر لب های او بیاورید یا کمک مالی هر چند اندکی را به فردی نیازمند کنید. مهربانی های تصادفی به شما کمک می کند از چیزهای کوچک لذت ببرید و به شما کمک می کند تا اهمیت آنها را در زندگی درک کنید.

 

  1. هر روز از یک نفر تعریف کنید

تعریف کردن از یک نفر و لبخندی که بر روی لب فرد می نشیند ساید زمان خیلی کمی را خود اختصاص دهد، اما اثرات تعریف شما سال ها با او خواهد ماند. تعریف از نوع لباس پوشیدن ، مفید بودن یا خرید جدید باعث خوشحالی و احساس خوشایندی در مورد خودتان می شود. به دست آوردن خوشبختی به دلیل تعارف و تمجید از افراد کاری است که می توانید برای لذت بردن از گنجینه های کوچک زندگی انجام دهید.

 

  1. از چای یا قهوه صبحانه خود لذت ببرید

اگر هنگام خواندن روزنامه ، یا چک کردن ایمیل و یا اینستاگرام خود ، چای یا قهوه صبحانه خود را در حالی که مشغول انجام چند کار هستید ، می خورید ، وقت با ارزش صبح خود را از بین می برید. بدون هیچ حواس پرتی از چای یا قهوه صبحانه خود لذت ببرید تا بتوانید برای یک روز جدید وسایل خود را آماده کنید و قبل از رفتن به محل کار یا مدرسه مدتی را با عزیزانتان سپری کنید.

 

  1. وقت بیشتری را با بچه ها بگذرانید

یکی از دلایلی که مردم ممکن است مانند کودکان از داشتن چیزهای کوچک در زندگی غافل شوند این است که تعریف خود را از تفریح ​​تغییر می دهند. در هیاهوی زندگی پر سر و صدا، بزرگسالان بر این باورند که باید کار خاصی برای تفریح ​​انجام دهند مانند تعطیلات یا مهمانی رفتن. آنها فراموش می کنند که خوشبختی در چیزهای کوچک زندگی نهفته است. گذراندن وقت بیشتر با بچه ها به شما کمک می کند تا از این افسانه ها خلاص شوید و به شما کمک می کند خوشبختی را از چیزهای ساده و بدون هزینه بدست آورید.

 

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست