رمان های عاشقانه صوتی

در این مقاله می خواهیم در رابطه با رمان های عاشقانه صوتی و مزایای آن برای شما عزیزان صحبت کنیم. از آنجایی که سایت نشر صوتی نازنین آذرسا پیشگام در تولید رمان های صوتی عاشقانه است در این مقاله قصد داریم به شما خوبان هم از مزایای شنیدن یک رمان صوتی زیبا بگوییم و هم اینکه رمان های زیبای نشر صوتی آذرسا را به شما معرفی کنیم.
پس اگر علاقمند به شنیدن رمان های جذاب و جنجالی عاشقانه هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

چرا باید کتاب بخوانیم

مزایای مطالعه و خواندن کتاب امروزه بر کسی پوشیده نیست. هر چند متاسفانه هنوز در جوامع انسان های کتابخوان زیادی را نمی توان یافت. اما حضور رسانه الکترونیک به نام کتاب صوتی باعث استقبال بیشتری از کتاب و کتابخوانی شده است.
به طور کل می توان گفت که کتابخوانی باعث ایجاد خلاقیت در انسان شده و به رشد و شکوفایی ذهنی کمک می کند. مطالعه و کتابخوانی اوقات تنهایی ما را پر می کند. و اگر با دقت به مطالعه کتاب مورد نظرمان بپردازیم خواهیم دید که در  لابلای صفحات هر کتاب پیام و درسی نهفته است که بی شک برای ما بسیار مفید خواهد بود.

چرا رمان هان عاشقانه برای مخاطبان جذاب هستند؟

رمان های صوتی از دیرباز در بین اهالی کتاب علاقمند خاص خود را داشته است. از کتاب های رمان خارجی مانند ربکا و بر بادرفته گرفته تا کتاب های رمان ایرانی نوشته فهمیه رحیمی و غیره.
آنچه یک رمان عاشقانه را جذاب می کند پرداختن به معقوله عشق و محبت است. که در واقع نیمی از آفرینش انسان است. خداوند انسان را با عشق آفرید و عشق ار در وجود او به وعدیه گذاشته است. انسان همین که در دروان نوجوانی قرار می گیرید و با تغییراتی که در هورمون  او صورت می گیرد شروع به توجه به معقوله ای به نام عشق  می کند.
این توجه در انسان تا پایان عمرش ادامه خواهد داشت.

رمان های صوتی عاشقانه چرا جذاب تر هستند.

یک رمان صوتی زمانی که توسط گوینده روایت می شود چنانچه سبک فیلم نامه و نمایش نامه به خود بگیرد برای مخاطب بسیار باورپذیر می شود. مخاطب در عمق داستان غرق می شود و با تخیل قوی که همه ما دارا هستیم با صدای گوینده انس می گیرد و کاراکترهای داستان را تصور می کند.

یک رمان صوتی با ترکیب زیبای صدای مناسب و موزیک مناسب برای مخاطب نقش یک فیلم سینمایی خیال انگیز را بازی می کند که به مخاطبش اجازه رویاپردازی نیز می دهد. کاری که یک فیلم و حتی یک کتاب متنی نمی تواند انجام دهد.

نقش صدا در ایجاد تخیل در رمان های صوتی

صدا در انسان تاثیر بسیار عمیقی می گذارد. شما با شنیدن یک صدا می توانید صحنه ای را تجسم کنید که آن صدا در آن تولید شده است. با شنیدن صدای یک رمان صوتی شما میتوانید برای خودتان دست به ساخت کارکترهای داستان به سلیقه خودتان و با صدای مورد نظر بزنید. رمان صوتی چنانچه در ژانر عاشقانه باشد جذابیتش دو چندان می شود. رمان هایی با موضوع عشق در بین مخاطبین نسبت به سایر ژانرهای داستان نویسی علاقمندان بیشتری دارد.

معرفی رمان های عاشقانه صوتی سایت نشرصوتی آذرسا

رمان رقص مرگ

این رمان نوشته نگار مرادی داستان دختری به نام آرزوست که در خانواده ای با محبت و در بین اقوامی خونگرم بزرگ می شود. در همان دوران نوجوانی اش با مرگ مادر روبرو می شود. این حادثه تلخ باعث تغییرات زیادی در زندگی او  و پدرش می وشد. سالها بعد پدر آرزو به درخواست خود او ازدواج مجدد می کند. همه چیز به خوبی در زندگیشان جریان می یابد تا اینکه پسر نامادری اش از خارج از کشور به قصد اقامت همیشگی در ایران از راه می رسد…

برای شنیدن این رمان جذاب عاشقانه صوتی وارد کانال تگلرام (کانال رمانهای صوتی نازنین آذرسا) که لینک آن در سایت قرار گرفته است شوید.

رمان عاشقانه

رمان این مرد امشب میمیرد

این مرد امشب میمیرد داستان بسیار جذاب و شنیدنی نوشته زینب ایلخانی است. داستان در مورد دختری است به نام یلدا که با عمه پیر و دلسوزش زندگی می کند. اما یلدا دختری است سرکش که گذشته تلخ اش باعث شده از همه متنفر باشد. یلدا دائما برای خود دردرسرهای درستی می سازد تا اینکه حادثه ای باعث می شود شخصی وارد زندگی او شود که پرده از رازهایی عجیب در زندگی او بر می دارد. معین نامدار، مردی متعصب و جدی…

این رمان را نیز می توانید به صورت صوتی و رایگان در کانال تلگرام که در سایت لینک آن قرار گرفته است بشنوید.

رمان عاشقانه

رمان اسطوره

اسطوره نوشته خانم پگاه در واقع داستانی است با چندین قهرمان. ماجرا از دختری به نام شاداب شروع می شود که با وجود هوش و استعداد زیاد اما به دلیل فقر خانواده و اعتیاد پدر زندگی سختی دارند. اما علارقم همه سختی ها او در دانشگاه خوبی درس میخواند. به تشویق دوستش تبسم، برای تامین هزینه های خود وارد شرکت یکی از پسرای مغرور و جذاب دانشگاه می شود، دیاکو، پسری از دیار کوردستان که مردانگی اش زبانزد همه است و شاداب به او علاقه پنهانی دارد.
برای شنیدن رمان اسطوره نیز وارد کانال تلگرام سایت شوید.

رمان عاشقانه

رمان شاه شطرنج

شاه شطرنج نیز یکی دیگر از آثار خانم پگاه می باشد و داستان دختری است به نامه سایه. سایه به دلیل کینه دیرینه ای که از خانواده احتشام که در صنعت داروسازی فعال هستند تصمیم می گیرد با دارایی باقیمانده از پدر مرحومش شرکت دارویی درست مقابل شرکت احتشام بزند. او قصد دارد با این کار گذشته تلخی که این خاندان به او تحمیل کرده اند را جبران کند. در همان ابتدای داستان پای امیرحسین احتشام پسر بزرگ خاندان به ماجرای باز می شود و …

می توانید برای شنیدن این رمان صوتی جذاب نیز وارد کانال تلگرام رمان های صوتی نازنین آذرسا شوید.

رمان عاشقانه

رمان زهرتاوان

زهرتاوان از آثار دیگر خانم پگاه است. این رمان ماجرای دختری است به نام جلوه که در خانواده ای پزشک بزرگ می شود. اما در واقع تمام عشق و محبتی که باید دریافت کند را از همان دوران کودکی از پسر عمع ناتنی اش دریافت می کند. پسر عمه ای که مانند یک پدر و برادر با او رفتار می کند. غافل از اینکه جلوه داستان از همان دوران نوجوانی عشقش را در دل پرورش داده است. این عشق در نهایت موجب می شود جلوه زندگی اش را نابود کند و….

برای شنیدن این رمان در کانال اختصاصی می توانید ابتدا وارد کانال رمان های نازنین آذرسا در تلگرام شوید.

رمان عاشقانه

رمان بن بست هفده

بن بست هفده آخرین رمان خانم پگاه تا این تاریخ است. این رمان داستانی بسیار متفاوت اما شنیدنی است. داستان در مورد دختری است به نام ترنج که در خانه باغی قدیمی همراه با خانواده عمویش در کنار با مادرش زندگی می کند.  ترنج در کودکی پدرش را از دست داده است و حالا عمویش نقش پدر را برایش ایفا میکند. در آن کوچه ترنج داستان ما عاشق می شود تا اینکه شب عروسی اش با انصراف ناگهانی داماد پرده از واقعی عجیب زندگی ترنج برداشته می شود.  او مقصر اصلی همه بدبختی هایش را یاسر پسر عموی مرموزش می داند.

برای شنیدن این رمان صوتی جذاب در کانال اختصاصی نیز می توانید وارد کانال رمان های نازنین آذرسا شوید.

رمان عاشقانه

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست