راه های مبارزه با تنهایی

 

تنهایی فقط یک مرحله جزئی از افسردگی نیست بلکه یک مشکل اجتماعی است. خوب است که کمی وقت بگذارید و به کارهای خود تأمل کنید یا کارهایی را انجام دهید که با خودتان لذت می برید. با این وجود ، در نهایت تنهایی باعث شرمندگی شما شده و عمیقتر در افسردگی فرو می رود. در اینجا 7 روش برای مبارزه با تنهایی آورده شده است.

 

  1. مهارت های معاشرت را بیاموزید

اگر تنها هستید و می خواهید با شرایط خود مبارزه کنید ، باید مهارت های معاشرت را پیدا کنید. شما می توانید یک کتاب خودیاری بخوانید یا با یک مشاور ملاقات کنید تا ایده هایی برای کنار آمدن با تنهایی خود بیاموزید.

 

  1. درگیر تعاملات اجتماعی باشید

شما از نظر تعامل با مردم باید به وظیفه خود عمل کنید. می توانید با خانواده و اقوام خود شروع کنید. دور هم جمع شوید و برای پیک نیک برنامه ریزی کنید. روز تولد آنها را فراموش نکنید و همیشه افرادی در اطراف خود خواهید داشت.

 

  1. همراهی را بیاموزید

یک راه بهتر برای شروع معاشرت این است که در کنار افرادی باشید که دوست دارند تنها باشند. این می تواند یک دوست یا آشنا باشد. با همه آنچه می دانید ، ممکن است او واقعاً شخصی خاص در زندگی شما باشد.

 

4- ارتباط مشترکی با افراد همفکر پیدا کنید

بیشتر افراد تنها از مطالعه ، گوش دادن به ژانرهای خاص موسیقی و حل معماها لذت می برند. ممکن است افراد با علایق مشترک را در گروه های تلگرام یا توییتر پیدا کنید. اگر می توانید ارتباط مشترکی پیدا کنید ، می توانید از انجام آن کارها در جمع افرادی مانند شما لذت ببرید.

 

  1. برای پیاده روی بیرون بروید

خوب است که به پیاده روی و تمرین برویم. مطمئناً با افرادی روبرو خواهید شد که به طور منظم تمرین می کنند. شما می توانید یک مکالمه را شروع کنید و برای همه شما می دانید که این می تواند آغازی برای جستجوی همراهی و شروع دوستی های جدید باشد!

 

  1. ناهار را تنهایی نخورید

اگر در یک اداره کار می کنید ، این احتمال وجود دارد که به عنوان یک فرد تنها ، پشت میز خود بنشینید و با همکار خود ارتباط برقرار کنید. به کافه تریا بروید ، صحبت کنید ، بخندید ، جوک ها و تجربیات را با آنها به اشتراک بگذارید.

 

  1. با دوستان قدیمی در ارتباط باشید

سعی کنید همیشه با دوستان قدیمی خود در ارتباط باشید. همکلاسی های سابق ، دوستان مدرسه ، هم باشگاهی ها کسانی هستند که خاطرات خوبی با آنها داشته اید. اگر شما در تماس باشید ، آنها نیز خواهند بود.

 

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست