بهترین مشاغل برای افراد درونگرا

 

  1. برنامه نویس

توسعه دهندگان و برنامه نویسان نرم افزار رایانه را بهترین دوست خود می دانند و می توانند با خوشحالی خود را در یک پیچ و خم کدها از دست بدهند. معاشرت آخرین چیزی است که ذهن آنها را درگیر خود می کند. بنابراین برای همه افراد درونگرا که در آنجا هستند ، این می تواند یک حرفه شگفت انگیز باشد.

 

  1. محقق

محققان می توانند در مورد یک میلیون موضوع تحقیق کنند ، اما یک ویژگی مشترک در محققان وجود دارد -. نیازی به گفتن نیست که تحقیقات می تواند یک گزینه شغلی بسیار خوب برای افراد درونگرا باشد.

 

  1. مترجم

گرچه درون گراها نمی توانند مفسر باشند ، اما مترجمان بسیار خوبی هستند. به آنها کتابی بدهید که به زبان بیگانه نوشته شده باشد و آنها با خوشحالی آن را برای شما ترجمه می کنند. یک برون گرا فقط در فکر اینکه تنها بنشیند و ترجمه یک کتاب 500 صفحه ای را انجام دهد.

 

  1. نویسنده

نویسنده ها باید ساعتها پشت میز کار یا لپ تاپ خود بگذرانند و به نوشتن ادامه دهند. ظاهراً افراد درون گرا در صورت داشتن مهارت نوشتاری بی عیب و نقص می توانند در این کار عالی عمل کنند.

 

  1. نقاش

یک متخصص هنری می داند که شاهکارها در یک روزه ساخته نمی شوند. یک نقاش ممکن است هفته ها و ماه ها را پشت سر بگذارد و روی بوم کار کند. برای افرادی که خلاق هستند و دوست دارند خود را حفظ کنند ، کار یک نقاش ایده آل است.

 

  1. تحلیلگر

یک فرد درونگرا به خوبی می تواند یک تحلیلگر تحقیقات نهادی یا یک تحلیلگر مالی یا هر تحلیلگر دیگری برای آن موضوع باشد. تنها نیاز خم شدن تحلیلی ذهن و توانایی صرف ساعت ها بر روی داده ها است.

 

  1. دامپزشک

گذراندن وقت با حیوانات معمولاً معاشرت در نظر گرفته نمی شود ، یک رشته متناوب برای پزشک بودن ، رشته علوم دامپزشکی ممکن است برای افراد درونگرا که تمایل واقعی به کمک به گونه های جانوری دارند جذاب باشد.

 

  1. راننده

حمل و نقل کالا یا مسافر و رانندگی چندین کیلومتر بدون بازکردن دهان می تواند یک مزیت برای افراد درونگرا باشد. تمام آنچه که لازم است راحت بودن پشت فرمان و رانندگی است.

 

  1. حسابدار

در مورد این واقعیت که کار یک حسابدار کاملا خسته کننده است ، نمی توان نظری قاطع داشت، حسابداری برای افراد برونگرا که کل روز پشت میز بنشینند و با اعداد سر و کله بزنند. این بدون شک یکی از بهترین مشاغل موجود برای افراد درونگراست.

 

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست