بهترین روش های صرفه جویی در وقت

ما در جستجوی افرادی بودیم که می توانستند به ما نکاتی در مورد چگونگی سازماندهی و صرفه جویی در وقت ما بدهند که با یک مدیر اجرایی در یک شرکت جهانی فناوری اطلاعات درگیر شدیم. او 5 راز اصلی را که در زندگی شخصی خود عملی می کند به ما می گوید.

1. همیشه برنامه روزانه خود را یک روز جلوتر تنظیم کنید

“من واقعاً اعتقادی به برنامه ریزی کل هفته خود ندارم. با این حال، متوجه شده ام که اگر برنامه روزمره خود را یک روز زودتر برنامه ریزی کنم، به من کمک می کند تا منظم شوم. من دوشنبه شب، برای سه شنبه بعد از شام برنامه ریزی می کنم.

2. هر آخر هفته یک لیست کار داشته باشید

همه ما کارهایی داریم که هر هفته باید آن ها را انجام دهیم. چه پرداخت قبوض باشد و چه مراجعه به بانک، تأخیر در کارها می تواند شما را در برنامه خود بازگرداند. “من هر آخر هفته یک لیست انجام کار دست می کنم که باید در هفته آینده تکمیل شود. این لیست شامل کارهایی است که باید انجام دهم تا خودم را منظم کنم. در این لیست معمولاً مواردی مانند بردن پیراهن به خشک شویی، پرداخت قبض برق ، خرید یک جفت کفش جدید برای دفتر یا رفتن به بانک برای به روزرسانی حساب من وجود دارد. برای سازماندهی خود و صرفه جویی در وقت، به توصیه های این مدیر اجرایی توجه کنید و لیستی از کارهای کوچک خود را قبل از اینکه روی شما جمع شوند، تهیه کنید.

3. فضای زندگی خود را مرتب نگه دارید

حقیقت این است که مهم نیست که شما هر چقدر عادت داشته باشید در محیطی نامرتب و به هم ریخته کار کنید و همیشه وقت خود را برای جستجوی چیزها و سازماندهی خود تلف خواهید کرد.  پس یکی دیگر از رموز سازماندهی خود و سیو کرد زمان، مرتب بودن است.

4- زود از خواب بلند شوید

وی نکته ای را برای بیدار شدن زود هنگام از خواب بیان می کند. بیدار شدن زود هنگام به شما امکان می دهد قبل از عزیمت به محل کار، فضای زندگی خود ، کیف یا کوله، پرونده ها و سایر چیزهای ریز  را مرتب کنید. این قطعاً به صرفه جویی در وقت کمک می کند.

5. مدارک خود را مرتب نگه دارید

وی افزود: “یكی از بزرگترین مشكلات مربوط به مدیریت و مدیریت زمان كه بیشتر ما در زندگی شخصی خود با آن روبرو هستیم ، اداره و بایگانی كردن مدارك است. من اطمینان حاصل می کنم که هر قبض یا نامه نگاری مهمی را که از شرکت های خدمات نرم افزاری یا هر ارائه دهنده خدمات دیگری دریافت می کنم در مکان مناسب کنار بگذارم.

 

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست