با این 8 روش پولدار شو!

در این مقاله با عنوان با این 8 روش پولدار شو! قصد داریم به شما روش هایی را آموزش دهیم که به کمک آنها پولدار شوید. انسانها از دیرباز در آرزوی ثروت بودند. و همه افراد با هدف ها و انگیزه های متفاوتی علاقه دارند که پولدار شوند.

برعکس تصور خیلی ها پولدار شدن کار نشدنی و بسیار سختی نیست. تنها باید رازهای رسیدن به ثروت را یاد بگیرید. اگر این روش ها را یاد بگیرید وارد جاده ای می شوید که انتهایی ندارند و پولدار شدن برای شما نشدنی نخواهد بود. پس اگر شما هم به پولدار شدن خیلی فکر  می کنید اما روش های آن را نمی دانید پس با این مقاله جذاب همراه شوید.

در سایت نشر صوتی نازنین آذرسا می توانید کتاب های مفیدید در زمینه ثروت بشنوید مانند: چگونه آهنربای پول و ثروت شویم، اسرار ذهن ثروتمند، معمای ثروت، از فقر تا ثروت و فنگ شویی و جذب ثروت.

ثروت

روش های پولدار شدن از زبان وارن بافت

وارن بافت یکی از میلیاردهای معروف در دنیاست. او  ثروتی نزدیک به 62 میلیارد دلار دارد و این ثروت خود را با روش های هوشمندانه ای جمع آوری کرده که حال می خواهیم در اینجا این روش ها را برایتان بازگو کنیم.

1- سرمایه گذاری با سود خود رافراموش نکنید.

اگر در کاری یک سرمایه گذاری انجام دادید و سودی هر چند ناچیز بدست آورید به جای خرج کردن آن را در جایی مطمئن سرمایه گذاری کنید.

2- سعی کنید متفاوت باشید تا پولدار شوید.

تصمیماتتان را بر پایه توقع دیگران از خود تنظیم نکنید. این کاری بود که دقیقا وارن بافت انجام داد. گاهی سرمایه گذاری در جایی که اکثریت مردم آنجا سرمایه گذاری نمی کنند بهترین روش است.
این که تابع کارها و سرمایه گذاری های جمع باشید دلیل بر موفقیت شما نیست. هوشمندانه به دنبال فرصت هایی باشید که نیاز افراد زیادی است. مثلا می توانید در تاسیس یک سوپرمارکت در محله ای که فاقد آن است سرمایه گذاری کنید تا اینکه بخواهید وارد بازار بورس شوید.

ثروت

3- صبر کنید عجله را کنار بگذارید.

وقتی تصمیم به سرمایه گذاری در جایی مثلا خرید ارز دیجیتال می گیرید، قبل از سرمایه گذاری درست راجع به آن تحقیق کنید. بازار ارزهای دیجیتال را بررسی کنید. نوسان های قیمت را مشاهده کنید. ببنید اوضاع اقتصادی کشور چه تاثیراتی در چند ماهه اخیر روی آن گذاشته است.
همچنین در سایر تصمیمات خود در سرمایه گذاری ها مانند سرمایه گذاری در بازار پوشاک، مواد خوراکی و غیره نیز بی گدار به آب نزنید.

4- قبل از اینکه شروع کنید اطلاعات خود را بالا برید تا پولدار شوید.

مهم ترین ترین نکته پیش از انجام هر گونه اقدامی در جهت پولدار شدن این است که حتما در ابتدا قرار داد ببندید. این نکته را فراموش نکنید. بدون قرارداد بستن حتی یک کار ساده را  شروع نکنید. بدون بستن قرارداد معامله و کار شما کوچکترین ارزشی ندارد.

5- هزینه هایی کمی که می کنید را نیز مدیریت کنید.

روش مذکور یعنی مدیریت هزینه هایی هر چند جزئی در زندگی، تاثیر معجزه آسایی در پولدار شدن شما دارد. حواستان باشد هزینه هایی که شاید به نظر بی اهمیت باشند اما در از بین بردن پول شما تاثیر زیادی دارند. پولتان را برای خرید چیزهایی که نیاز چندانی به آنها ندارید یا صرفا هوسش را کرده اید خرج نکنید.
مثلا خرید چیپس و پفک و تنقلات یا خرید لوازم تزیینی بیش از حد نیاز برای خانه و …

6- اصلا قرض نگیرد تا پولدار شوید!

میلیارد معروف وارن بافت می گوید که به هیچ عنوان نباید قرض گرفت. او به کسانی که تصور می کنند با قرض گرفتن می توانند پولدار شوند گفته است که قرض های کلان برای خرید خانه و غیره بدون فکر در بازپرداخت آن باعث ورشکستگی شما می شود.
پس این را یادتان باشد با پول اندک خود سرمایه گذاری کنید اما دنبال پول فراوانی که با قرض گرفتن به دست می آید نباشید.

ثروت

7- حواست باشد کی وقت فروختن است آنوقت پولدار شو!.

به گفته وارن بافت باید حواستان باشد چه زمانی بخرید و چه زمانی بفروشید. اگر دچار خسارتی شدید برای جبران آن دست به خرید سهامی اشتباه یا ارزی اشتباه نزنید. این کار آن هم در شرایطی که از نظر روحی به هم ریخته اید نه تنها ضرر شما را جبران نمی کند بلکه شما را بیشتر در ضرر می اندازد.

تصمیم گیری درست در مواقع بحرانی مالی بهترین روش برای حفظ پولتان است.

8- از موفقیت تعریف درستی داشته باشید.

پولدار شدن  و خرید خانه ها و ماشین های آخرین مدل، لزوما به معنای موفقیت نیست. شما باید از موفقیت برای خود تعریف درستی داشته باشید. ثروتمندان بزرگی مانند وارن بافت میلیون ها دلار از ثروت خود را خرج فقرا کرده اند. زیرا این افراد معتقدند که ثروت باید باعث بیشتر شدن افرادی شود که ما را دوست دارند. نه اینکه فقط باعث بیشتر شدن تعداد خانه هایمان شود.
|قانون جذب و کائنات به ثروتمندی که به دیگران نمی بخشد ثروت دائمی نخواهد داد.

این توصیه مهم را عمل کن و پولدار شو!

این را بدانید که اگر شما به کاری که می کنید عشق بورزید حتما پولدار خواهید شد. این فرضیه بارها ثابت شده است. اگر شما عاشق کاری که می کنید باشید هر روز ایده های خلاقانه ای به ذهنتان می رسد که باعث می شود که شما در پروسه زمانی کوتاه و یا بلند مدت پولدار شوید.
اگر کاری که می کنید را دوست ندارید نمی توانید توقع داشته باشید که پولدار شوید. اگر دوستش ندارید تغییرش دهید!

عشق به شغل مهم ترین رکن در پولدار شدن است. البته یادتان باشد وارد محدوده امن نشوید. این منطقه اجازه نمی دهد تلاش بشتری کنید. این را بدایند ثروت و پولدار شدن حق شماست.

ثروت

و اما سخن آخر برای ولخرج ها…

لطفا لطفا لطفا با دیدن پول بیشتر هیجانزده نشوید  و خرج تراشی نکنید. حواستان باشد برای پولی که بدست آوردید تلاش زیادی شده است. پس قدر آن رابدانید و سعی کنید در جاهای درست سرمایه گذاری و پس انداز کنید.
به گفته قدیمی ها پول، پول می آورد و نباید دست خود را خالی کنید. امنیت مالی یعنی اینکه آن چه بدست می آورید را بیشتر کنید نه اینکه تا ریال آخرش را خرج چیزهایی کنید که اصلا لازم نیستند.

برای ریال به ریال پولتان ارزش قائل شوید. درست است که ما پول در می آوریم تا خوب زندگی کنیم. اما ولخرجی روشی درست در بدست آوردن سرمایه بیشتر نیست.
ضایع کننده پولتان نباشید.

با آروزی جیبی پر پول برای شما دوست عزیز

 

 

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست