فنگ شویی خانه

داشتن فرصتی برای ساختن خانه از ابتدا یک چشم انداز بسیار هیجان انگیز می باشد. شما با یک بوم خالی کار می کنید. همچنین شما این شانس را دارید که از همان ابتدا تصمیمات مهمی در مورد ظاهر، سبک و عملکرد خانه خود بگیرید. زر این مقاله از انتشارات نازنین آذرسا ما اصول چیدمان خانه بر پایه فنگ شویی را برای شما بررسی می کنیم.

 

فنگ شوی خانه

 

جهت  فنگ شویی خانه شما

 جهت خانه شما یکی از اولین مواردی است که باید مشخص شود. این به تعیین چگونگی جریان انرژی چی به داخل و اطراف خانه شما کمک می کند. ما این کار را با استفاده از قطب نما و ارزیابی زمینی که خانه جدید شما در آن ساخته می شود انجام می دهیم. لازم ذکر است که این لزوماً به معنای مکان درب ورودی شما نیست. جهت رو به رو به طور خاص به جهتی مربوط می شود که بیشترین چی در آن به ملک شما جاری می شود.

محل ورودی جلو

در فنگ شویی خانه، ورود شما نشان دهنده چگونگی ورود انرژی به خانه و زندگی شما است. ما می گوییم درب ورودی “دهان چی” می باشد. به طور طبیعی، زمانی که می خواهید فنگ شویی خوبی در خانه خود ایجاد کنید، ورود اولین جایی است که باید شروع کنید. با تمیز کردن و حذف هرگونه زباله شروع کنید. بسیاری از اشیاء تمایل دارند در جلو درب جمع شوند.

من نمی گویم که باید کاملاً خالی باشد، بلکه بی نظم باشد کاری کنید که برای شما کار کند. بعد منطقه را جارو و تمیز کنید. ورودی جلو (داخلی و بیرونی) اغلب نادیده گرفته می شود. در را پاک کنید و تشک در را تکان دهید. سپس می توانید با حذف یا اضافه کردن هر چیزی این فضا را جذاب تر و جادارتر کنید. با این کار مکانی برای جمع آوری و جمع آوری انرژی وارد خانه شما ایجاد می شود. در نهایت، مطمئن شوید که این فضا به خوبی روشن و روشن است. نور را اضافه کنید یا لامپ ها را عوض کنید. همچنین در اصلی یا ورودی جلویی، یکی از جنبه های مهم فنگ شویی می باشد، زیرا این ورودی خانه شما است که چه چیزی وارد آن می شود.

مشاور

یک مشاور فنگ شویی بر اساس جهت رو به رو و سایر عوامل بیرونی خانه جدید شما مناسب ترین مکان را برای ورودی اصلی شما تعیین می کند. هنگامی که مکانی را انتخاب می کنید، تصمیمات دیگری برای گرفتن وجود دارد. اندازه ورودی اصلی باید بزرگ باشد اما نه آنقدر که با بقیه خانه شما تناسب نداشته باشد. درب باید به سمت داخل باز شود، هرگز به سمت بیرون و نباید در خط مستقیم با درب پشتی خانه شما باشد. این بدان معنی می باشد که چه چیزی وارد می شود بلافاصله از خانه شما جاری می شود و مستقیماً از خانه شما خارج می شود.

 

فنگ شوی خانه

قرار دادن اتاق در فنگ شویی خانه

 تصمیم گیری در مورد مکان اتاق های مختلف در اطراف خانه شما یکی دیگر از عوامل مهم در اصول فنگ شویی می باشد. فضاهای عمومی خانه شما، مانند اتاق نشیمن و دفتر کار، باید در جلو قرار داشته باشند. اتاق های خصوصی بیشتری مانند اتاق خواب شما باید به سمت عقب باشد. به عنوان مثال، آشپزخانه شما اهمیت زیادی دارد زیرا به سلامت ساکنان خانه شما مربوط می شود، در حالی که اتاق خواب اصلی باید در نیمه پشتی خانه باشد و امنیت، قدرت و نفوذ بیشتری را تضمین کند.

مشاور فنگ شویی شما بهترین مکان را برای هر یک از اعضای خانه در اتاق خواب و موقعیت های خواب با توجه به سه گانه شخصی آنها به شما توصیه می کند. تصمیم گیری در مورد محل قرار ندادن اتاق های خاص به همان اندازه مهم می باشد. به عنوان مثال، دستشویی های شما نباید در مرکز خانه شما قرار بگیرند، زیرا این امر می تواند تاثیر منفی بر سلامتی و مالی شما داشته باشد.

انتخاب ویژگی های طراحی

 ویژگی های طراحی زیادی برای کشف و انتخاب دکور خانه از دیدگاه فنگ شویی وجود دارد. برای شروع، شکل کلی یا پلان خانه را در نظر بگیرید. خانه های مربع یا مستطیل شکل، هارمونی را در فنگ شویی ایجاد می کنند. از سوی دیگر، زوایای عجیب و غریب، مانند اشکال مثلثی یا هشت ضلعی، می توانند چالش های فنگ شویی را ایجاد کنند، زیرا در نقشه باگوا مناطق گم شده ای دارند. مکان و طراحی راه پله یکی دیگر از مناطق مهم مورد توجه می باشد. محل قرارگیری آنها می تواند چالش هایی ایجاد کند.

به عنوان مثال، آنها نباید بلافاصله رو به ورودی اصلی شما یا در مرکز خانه شما باشند. و راه پله مارپیچ چیزی است که باید به دلیل بی نظمی که ایجاد می کند از آن اجتناب کرد و البته، دکور، رنگ ها و بسیاری دیگر از ویژگی های طراحی، زمینه هایی هستند که بعداً با در نظر گرفتن فنگ شویی، با پیشرفت ساخت خانه تان، باید بررسی و تصمیم گیری کنید. همانطور که می بینید، ایجاد یک خانه پر از انرژی هماهنگ بیشتر از جابجایی برخی اثاثیه در اطراف وجود دارد.

به عنوان بخشی از ساخت و ساز خانه شما، مشاوران فنگ شویی همچنین می توانند کریستال های انرژی زا و بزرگ کننده و پخش کننده های انرژی را کاشت کنند که به پخش مداوم انرژی کمک می کند. این خاصیت پاک کنندگی و آرامش بخش و همچنین محافظت از خانه را فراهم می کند. 

پنجره ها در فنگ شویی خانه

پنجره ها نماد چشمان بزرگسالان خانه هستند. برای کودکان، آنها نماد صدای آنها هستند. برای ایجاد فنگ شویی خوب در خانه، پنجره های خود را به طور منظم تمیز کنید. پنجره های شفاف و تمیز اجازه می دهند نور خورشید بیشتری وارد شود. نور خورشید به طور طبیعی به ما انرژی می دهد و ما را بیدار می کند. نور خورشید همچنین همه رنگ ها و اشیایی را که می بینیم به طور زنده نشان می دهد.

بنابراین، وقتی نور بیشتری وارد خانه می کنیم، خانه های ما گسترده تر، سرزنده تر و پرانرژی تر می شوند. پنجره های تمیز به طور استعاری ما را بیدار می کنند تا دنیای اطراف خود را با بیشترین رنگ، وضوح و دقت ببینیم. به عنوان یک امتیاز، در صورت امکان از پاک کننده های کاملا طبیعی یا خانگی استفاده کنید. یکی از موارد مورد علاقه ما یک محلول ساده از سرکه سفید، آب و چند قطره اسانس می باشد.

درها

در فنگ شویی، درها بیانگر صدا و ارتباطات شما هستند. همچنین درگاه هایی هستند که در آن فرصت ها می توانند وارد زندگی شما شوند. به همین دلیل می باشد که درهای شما سزاوار توجه شما هستند. دو چیز وجود دارد که باید به آن توجه کرد. ابتدا مطمئن شوید که تمام درهای شما می توانند حداقل تا 90 درجه کامل باز شوند. وقتی در پشت یک درب انبوهی از درهم ریختگی وجود دارد، نمی تواند تا آخر باز شود. این بدان معنی می باشد که شما فقط می توانید بخشی از فرصت هایی را که زندگی ارائه می دهد دریافت کنید. بخش هایی وجود دارد که شما خود را به آنها می بندید.

دوم بررسی کنید که همه درهای شما به درستی کار می کنند. مطمئن شوید که سخت افزار بدون زحمت کار می کند و لولاها صدای جیر نمی زنند. نگاه کنید تا ببینید که درب می تواند به خوبی و به راحتی بسته شود. همه این جزئیات بر چگونگی راه یافتن انرژی به سمت شما تاثیر می گذارد. شما می خواهید جریان تا حد امکان روان باشد.

 

فنگ شوی خانه

 

موقعیت فرماندهی فنگ شویی خانه

یکی از مهمترین اصول در فنگ شویی، موقعیت فرماندهی است. این حکم می کند که چگونه می توانید خود را در زندگی قرار دهید. حتما این اصل را در محل تخت، میز و اجاق گاز خود به کار ببرید، تخت نشان دهنده شماست، میز کار نشان دهنده شغل شماست و اجاق گاز نشان دهنده ثروت شماست. هنگامی که در این فضاها هستید، مطمئن باشید که می توانید در را بدون اینکه مستقیماً در یک خط قرار بگیرید، ببینید. به عنوان مثال، هنگامی که در رختخواب دراز کشیده اید، پشت میز خود نشسته اید یا پشت اجاق غذا می پزید، می خواهید در را ببینید.

اغلب اوقات این بدان معناست که شما از در به صورت مورب یا گوشه جلف قرار می گیرید. وقتی در موقعیت فرماندهی هستید، بر زندگی خود فرمان می دهید و شما در موقعیتی هستید که انرژی مثبت و بهترین فرصت ها را دریافت می کنید.

فیزیک خانه

به مسیر روزانه خود در خانه خود خوب نگاه کنید. بله، ما از شما می خواهیم به معنای واقعی کلمه به مسیر فیزیکی که در خانه خود می روید نگاه کنید. از زمانی که از خواب بیدار می شوید و از رختخواب بر می خیزید، سپس به حمام می روید و همینطور که از در بیرون می روید. سپس از زمانی که به خانه رسیدید، شام را آماده کنید و به رختخواب برگردید. ما نسبت به تمام موانع و موانع فیزیکی که در مسیر روزانه خود داریم حساسیت زدایی می کنیم.

شاید آن چراغی باشد که سوسو می زند یا دری که همیشه می چسبد و باید محکم بسته شود. وقتی باید از راهروی به هم ریخته عبور کنید، مانعی است. وقتی ناامیدانه به کمد لباس هایی که دیگر مناسب شما نیستند نگاه می کنید، همه اینها روی شما تأثیر می گذارد! با گذشت زمان این موانع می توانند جمع شوند و مشکلاتی را برای ما ایجاد کنند. اولین قدم این است که به موانع توجه کنید، سپس با مهربانی تنظیم کنید. ملایم باش یک چیز در یک زمان.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست