آیا شما برای ثروتمند شدن برنامه ریزی شده اید؟

وضعیت مالی و میزان ثروتمندی شما، مستقیما با ضمیر ناخودآگاه شما ارتباط دارد. زندگی کنونی شما، حاصل برنامه ریزی های ضمیر ناخودآگاه شما است. اگر تنها 5 درصد از مردم جهان، افرادی ثروتمند هستند، این موضوع به دلیل برنامه ریزی ذهنی آنها است. اگر 95 درصد مردم جهان نتوانسته اند به ثروت دلخواهشان برسند، به این دلیل بوده است که برنامه ریزی آنها در راستای ثروتمند شدنشان نبوده است و به آنها برای ثروتمند شدن هیچ کمکی نکرده است.

 

اهمیت برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه برای ثروتمند شدن

وقتی ضمیر ناخودآگاه برای فقر برنامه ریزی شود، این موضوع مانند یک ویروس مخرب در مغز آنها عمل می کند و آنها را از همه ثروتهای جهان هستی دور می کند. ثروتهای موجود در این دنیا، حق الهی همه آدمها است و بسیار بسیار فراوان است و محدودیت ندارد. هرچه قدر هم که از نظر فیزیکی تلاش کنید، اگر ضمیر ناخودآگاه شما برنامه ریزی اشتباهی داشته باشد، تلاشهای شما به یک زندگی بخور و نمیر ختم خواهد شد! هدف ما در این کتاب این است که ویروسهای مخرب ذهنی را شناسایی کنیم و آنها را از بین ببریم. در صورت برنامه ریزی مجدد ذهن است که می توان ثروتهای بیکران الهی را کسب کرد.

قبل از هر کاری، باید بدانیم که این برنامه ریزی اشتباه چطور به وجود آمده است. وقتی علت این موضوع را بدانیم، می توانیم به تدریج و با آرامی شرایط را تغییر دهیم. از شما می خواهم تا آخر این کتاب با من همراه باشید. شما لیاقت ثروتمند شدن را دارید، پس باید بهای این کار را بپردازید.

 

برنامه ریزی برای ثروتمند شدن

 

برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ما به چه زمانی بر می گردد؟

برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ما به دوران کودکیمان بر میگردد. اینکه در زمان کودکی چه چیزهایی شنیده ایم و چه چیزهایی دیده ایم مستقیما روی برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ما تاثیر گذاشته است. جالب است بدانید که ضمیر ناخودآگاه ما تا حد زیادی به ضمیر ناخودآگاه پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگمان شبیه است. اگر دقت کنید می بینید که شما و والدینتان در یک سطح زندگی می کنید؛ زیرا برنامه ریزیهای شما کاملا شبیه برنامه ریزی های آنها است. متاسفانه بیشتر آدمها برای فقر برنامه ریزی می شوند. تمام صحبتهایی که در طول روز می شنویم، اتفاقاتی که باور کرده ایم و تصاویری که در طول روز دیده ایم باورهای محکم و سخت کنونی را به وجود آورده اند. این باورهای محکم زندگی فعلی ما انسانها را تشکیل داده اند.

 

شما چه افکار و باورهایی نسبت به پول دارید؟

شاید باور این موضوع که شما برای فقر برنامه ریزی شده اید، برایتان سخت باشد؛ اما باور کنید که این اتفاق افتاده است. به احتمال زیاد این حرفها برای شما آشنا است: «پول درآوردن کار بسیار سختی است، وسیله ای که نیاز دارم بسیار گران است، من از عهده خرید آن بر نمی آیم، پول زیر سنگ هست، پول علف خرس نیست که راحت خرجش کنیم، اوضاع پول درآوردن بسیار خراب هست و به سختی می توان پول درآورد و…» به احتمال زیاد این جملات برای شما آشنا هستند و آنها را بارها و بارها شنیده اید.

هر عبارتی که زیاد تکرار شود، وارد ضمیر ناخودآگاه می شود و ضمیر ناخودآگاه آن را باور می کند. شنیدن این جملات منفی، به مرور زمان در شما باورهای فقیرانه به وجود آورده است. این باورهای فقیرانه زندگی فعلی شما را کاملا در دست دارد و به دلیل همین باورهای مخرب است که هر چقدر هم که تلاش می کنید، باز هم به سختی پول در می آورید. توجه داشته باشید که ما انسانها باورهای خود را به راه های مختلفی به دست می آوریم. خانواده، دوستان، رسانه های اجتماعی، مذهب و فرهنگ ما، در به وجود آوردن این باورها نقش اساسی داشته اند. اما شما می توانید این باورهای مخرب و نادرست را شناسایی کنید و باورهای سازنده را جایگزین باورهای مخرب کنید.

برنامه ریزی برای ثروتمند شدن

 

آیا فکر می کنید پول درآوردن و ثروتمند شدن سخت است؟

با توجه به مطالبی که گفته شد، باورها و طرز فکر شما تاثیر زیادی روی ثروتمند شدن یا ثروتمند نشدن شما دارد!

اگر باور دارید که پول درآوردن سخت است، در زندگی خود به سختی پول درخواهید آورد. بر عکس اگر باور کنید که پول درآوردن راحت است، خیلی راحت به پول می رسید. این را به یاد داشته باشید که زندگی فعلی شما نتیجه مستقیم باورهای فعلی شما است؛ پس اگر باورهای خود را عوض کنید، می بینید که در زمان بسیار کوتاهی زندگی شما تغییر خواهد کرد. شاید این قوانین به نظر شما ساده برسد، اما باور کنید که تغییرات بزرگ، از همین قوانین ساده حاصل می شود. انیشتین، نبوغ را در سادگی می دانست. شما هم اگر دوست دارید باورهای جدید را در خودتان به وجود آورید، باید عادتهای قدیمی خود را بشکنید و باورهای جدید را جایگزین آنها کنید. در اینجا است که باورهای جدید، منجر به نتایج جدید و متفاوت می شود.

نتیجه گیری:

اگر می خواهید باورهای محدود کننده خود را درباره ثروت و ثروتمندی از بین ببرید، باید اطمینان داشته باشید که این دنیا پر از ثروتهای بی شمار است. در جهان، ثروتهای نامحدودی وجود دارد که همه انسانها به یک میزان به این ثروتهای نامحدود دسترسی دارند؛ اما باورهای هر فرد درباره پول، میزان دسترسی فرد به این ثروت نامحدود را مشخص می کند. در مقالات بعدی، درباره این موضوع بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد؛ اما این را بدانید که ذهن و افکار شما، تاثیر زیادی روی وضعیت مالی شما می گذارد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره باورها و نحوه برنامه ریزی برای ثروتمند شدن به دست بیاورید، کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند را دریافت کنید و ذهن خود را برای ثروتمند شدن و رسیدن به وضعیت مالی دلخواهتان تربیت کنید.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست