حراج!

کتاب صوتی داستان های شوکولی

30,000 تومان

نام کتاب: کتاب صوتی داستان های شوکولی

حجم فایل: 60 مگابایت

خلاصه کتاب:

توضیحات

بخشی از کتاب صوتی داستان های شوکولی نویسنده شکوفه عظیم زاده

کتاب صوتی داستان‌های شوکولی اثر شکوفه عظیم زاده، داستانی کودکانه از یک شخصیت جالب به اسم شوکولی است که با صدای دل‌نشین نازنین آذرسا روایت می‌شود.

در این سایت می توانید کتاب های صوتی دیگری در ژانر کودک با نام های داستان طنز سیندرلا و عمونوروز را برای عزیزانتان بشنوید و لذت ببرید.

این کتاب شامل داستان‌های کوتاه در مورد دختربچه‌ای بازیگوش و کنجکاو است که با شیطنت های که انجام می دهد با اتفاق های مختلفی رو به رو می شود. در این داستان‌های کوتاه سعی شده تا مطالب مفیدی مانند مضرات پرخوری، ایجاد خلاقیت و نوآوری در کودکان، دوری از زیاده خواهی‌های مضرر و… را به کودکان با زبانی ساده و کودکانه آموزش داده شود.

در قسمتی از کتاب صوتی داستان‌های شوکولی می‌شنویم:

 

شوکولی از صبح که از خواب بیدار می‌شد قبل از اینکه دست و صورتش رو بشوره می‌رفت سراغ یخچال و شروع می‌کرد به خوردن و هر چی که مامانش اعتراض می‌کرد که دختر نخور دلت درد می‌گیره اهمیتی نمی‌داد. توی حیاط خونشون دو تا درخت گیلاس بود که یکیش چند تا بیشتر گیلاس نمی‌داد ولی همون چند تا خیلی درشت و قرمز و شیرین بودند و شوکولی شکمو عاشق آن گیلاس‌ها بود.

هر روز ظهر که مامان و خواهر و برادرش می‌خوابیدند یواشکی می‌رفت تو حیاط. کنار درخت یک شیر آب بلند بود شوکولی با سختی از آن بالا می‌رفت تا بلکه بتونه چند تا گیلاس بچینه برای خودش و بعد هم قبل از اینکه کسی متوجه بشه برمی‌گشت تو خانه.

یک روز که دوباره داشت این کار رو می‌کرد باباش که زودتر ار سر کار آمده بود و شوکولی را بالای شیر آب دید و کلی دعواش کرد که این چه کار خطرناکیه که می‌کنه و و گفت نمی‌گی بلایی سرت میاد؟

شوکولی بغض کرد و همون بالا شروع کرد به‌ های‌های گریه کردن و همه از خواب بیدار شدند و به حیاط آمدند. بابایی مهربونش که طاقت دیدن اشک‌های دختر کوچولوش و نداشت رفت و بغلش کرد و گفت گریه نکن عزیزم خودم برات می‌چینم.

نشر صوتی نازنین آذرسا

بسیاری دیگر از کتاب های خود شناسی، روانشناسی و توسعه فردی در وب سایت نازنین آذرسا به صورت صوتی قرار داده شده است.

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب صوتی داستان های شوکولی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

فهرست