10 نکته برای شروع روز خود با خوشبختی

روز خود را چگونه شروع می کنید؟ آیا روز خود را با خوشحالی شروع می کنید یا با اندوه، با شادی یا با عصبانیت؟ نحوه شروع روز، می تواند بر بقیه روز شما تأثیر بگذارد. با انجام برخی کارهای کوچک و ساده در صبح که می توانند خوشبختی شما را تقویت کنند ، می توانید خوشبختی را وارد زندگی خود کنید.

شما ممکن است همیشه نتوانید شرایط را تغییر دهید یا افراد را تغییر دهید ، اما می توانید نگرش خود را نسبت به آنها و احساس شما در مورد آنها تغییر دهید. شما می توانید کنترل کنید که چه چیزی را انتظار داشته باشید ، چه کاری انجام دهید و چگونه روز خود را شروع کنید. این امر زندگی شما را بهبود می بخشد و هر روز شادی و رضایت بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

شروع روز خود با خوشبختی، این روحیه را برای روز تعیین می کند. اگر با مشکل یا مشکلی روبرو شدید ، که به احتمال زیاد ، یا استرس شروع به جمع شدن می کند ، خوشبختی صبح را به یاد بیاورید.

چگونه روز خود را با خوشبختی آغاز کنیم؟ بخوانید تا متوجه شوید.

10 نکته برای کمک به شما در شروع روز خود با خوشبختی

1. 20 دقیقه زودتر از حد معمول بیدار شوید. با این کار صبح برخی از اوقات فراغت را در اختیار شما قرار می دهد و عجله و استرس را کاهش می دهد.

2. پس از بیدار شدن از خواب، روی تخت خود بنشینید و جملات زیر را چندین بار در ذهن خود تکرار کنید ، “امروز روز فوق العاده ای است. امروز روز بزرگی است. امروز می خواهم از خوشبختی زیادی برخوردار شوم “.

هنگام تکرار این کلمات، مشکلات خود را فراموش کنید.

3. روز خود را با انتظار روزی عالی و شگفت انگیز آغاز کنید.

اعتقاد به داشتن یک روز شگفت انگیز را در خود بیدار کنید ، حتی اگر نمی توانید ببینید که چگونه این اتفاق می افتد.

اکثر افراد اجازه می دهند شرایطشان به آنها حکم کند که چه فکر کنند ، چه احساسی داشته باشند و انتظار داشته باشند. می توانید این روند را معکوس کنید. بدون توجه به آنچه در زندگی شما اتفاق می افتد ، افکار و احساسات خود را انتخاب کنید. در نهایت اگر استقامت داشته باشید ، زندگی شما نیز به همین ترتیب تغییر خواهد کرد.

4- چند دقیقه صبح برای کشش و ورزش بدن خود را پیدا کنید.

5. قبل از رفتن به محل کار صبحانه بخورید. اگر کمی زودتر بلند شوید ، وقت آماده سازی صبحانه قبل از رفتن به محل کار را خواهید داشت. وقتی گرسنه نیستید ، احساس بهتر و شادی بیشتری خواهید داشت.

 

6. حداقل چند دقیقه وقت بگذارید تا صبح به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. این کار را می توانید هنگام لباس پوشیدن، تهیه صبحانه، هنگام غذا خوردن یا در راه کار انجام دهید.

7. چند لحظه را به خواندن برخی از نقل قول های الهام بخش قبل از بیرون رفتن اختصاص دهید. بسیاری از نقل قول های الهام بخش را می توانید در فهرست نقل قول ها ، در اینجا ، در این وب سایت پیدا کنید.

8- کمی زودتر از حد معمول از خانه خارج شوید. این کار استرس دیر رسیدن به کار را از بین می برد. مجبور به دویدن به سمت اتوبوس ، احساس استرس و عصبی شدن در ترافیک و یا رسیدن به محل کار خسته و تحریک شده نخواهید بود.

9. بیشتر اوقات، حتی بدون دلیل مشخص ، لبخند بزنید. لبخند زدن حال شما را بهتر می کند. با این حال ، به طور طبیعی و مودبانه لبخند بزنید ، اما در این کار زیاده روی نکنید. شما از تأثیر این مسئله بر افراد اطراف و نحوه برخورد آنها تعجب خواهید کرد. وقتی لبخند می زنید ، اطرافیان احساس شادی بیشتری می کنند و مهربان تر و مفیدتر می شوند.

10. هر روز کارهای کوچکی انجام دهید که احساس خوشبختی در شما ایجاد کند ، مانند گفتگو با یکی از دوستانتان ، قدم زدن در پارک ، خرید یک تکه کیک در راه کار یا خرید هدیه برای شوهر ، همسر یا کودک.

فعالیت های دیگر می تواند خواندن کتاب هنگام بازگشت از خانه به خانه ، یا رفتن به باشگاه بعد از ظهر یا عصر باشد.

شروع روز خود با خوشبختی می تواند کل روز شما را با شادی پر کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به “کتاب صوتی صبح جادویی” گوش دهید.

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست