حراج!

کتاب صوتی قدرت خودباوری _ ناتانیل براندن

25,000 تومان

نام کتاب: کتاب صوتی قدرت خودباوری

نویسنده: ناتانیل براندن

حجم فایل: 258 مگابایت

 

توضیحات

 کتاب صوتی قدرت خودباوری به قلم ناتانیل براندن ترجمه بهاره دادرس

توضیح کلی در مورد کتاب:

دکتر ناتانیل براندن در زمینه خود باوری کتاب های زیادی نوشته است، یکی از این آثار ارزشمند کتاب قدرت خودباوری است که به مسائلی چون معنی قدرت خودباوری چیست، قدرت خودباوری به چه عواملی بستگی دارد و چگونه می توان این نیرو را از کودکی در افراد رشد داد، مدارس و جامعه چه نقش هایی برای ارتقا دادن این نیرو در فرد دارند و… پرداخته است.

در این سایت کتابهای مفید دیگری در زمینه خودباوری با نام های افسانه خودباوری و اعتماد به نفس را بشنوید و از نکات مفید آنها استفاده کنید.

 

خودباوری چیست؟

خودباوری نیرویی است که در همه افراد وجود دارد ولی نیاز است که این نیرو در افراد فعال شود تا به کمک این نیرو به فرد شایسته تری تبدیل شوند و زندگیشان معنی جدیدی پیدا کند. از پیامدهای مثبتی که قدرت خودباوری می تواند بر زندگی ما بگذارد می توان به این موارد اشاره کرد:
فرد اعتماد به نفس بیشتری در مقابل مشکلات پیدا می کند، احساس شادی در او زنده می شود، حس ارزشمند بودن پیدا می کند، از تلاش های خود احساس رضایت داردو…

متن کتاب:

خودباوری نیرویی قدرتمند در درون هریک از ماست.تاثیر خود باوری چیزی فراتر از ارزش ذاتی ای است که هریک از ما هنگام ورود به این دنیا، انسان متولد شدن با خود داریم. خودباوری جرقه ای است که مربیان و روان درمانگران در مراجعین خود روشن می کنیم. این جرقه تنها راهی بسوی خود باوری است.

از آنجایی که شما شروع به گوش دادن به این کتاب کرده ایئ می خواهم هم اینک برای شما روشن کنم که مقصود من هنگامی که کلمه خودباوری را به کار می برم چیست. هنگام بیان این عبارت معانی زیادی مدنظر من است. من در این بحث از مطالب کم اهمیت تر چشم پوشی کرده ام.

ارزش خودباوری به چیست

اگر خودباوری ارزش و معنای اصلی خود را از دست بدهد و در حد یک کلمه ی کوچه بازاری تنزل پیدا کند توسط کسانی که می خواهیم به آنها در رسیدن به خود باوری کمک کنیم جدی انگاشته نمی شود در حالی که افراد زیادی هستند که بیش از هر چیزدیگر به خود باوری نیاز دارند.
خود باوری آن چیزی است که در خور ماست برای زندگی و نیازهای آن…

نشر صوتی نازنین آذرسا

بسیاری دیگر از کتاب های خود شناسی، روانشناسی و توسعه فردی در وب سایت نازنین آذرسا به صورت صوتی قرار داده شده است.

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب صوتی قدرت خودباوری _ ناتانیل براندن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

فهرست