چگونه آرزوهایمان برآورده شود؟

در این مقاله قصد داریم در این باره صحبت کنیم که: چگونه آرزوهایمان برآورده شود؟
تکنیک های زیادی مانند نامه نوشتن به فرشتگان ، مکتوب کردن رویاهایمان و همینطور استفاده از قانون جذب جهت جذب خواسته هایمان وجود دارد. ما در این مقاله درباره آنها صحبت خواهیم کرد. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چگونه به آرزوهایمان برسیم

( در سایت نشر صوتی نازنین آذرسا می توانید کتاب های مفیدی در این زمینه بشنوید مانند: آرزوی تو دستور توست و سی روز تمرکز برای آشکارسازی رویاو رسیدن به آرزوهای محال با قانون جذب)

قانون 18 ثانیه استرهیکس برای برآورده شدن آرزوهایمان

یک نظریه جالب از استرهیکس بیان شده است که پیشنهاد می کنم آن را امتحان کنید. او قانونی را به ما معرفی می کند به نام قانون 18 ثانیه. بر طبق قانون او اگر هر شخصی فقط 18 ثانیه به صورت متمرکز روی چیزی که میخواهد تمرکز کند پیامی به کائنات ارسال  می کند و دستور اجابت آن را می گیرد.
بر طبق گفته استرهیکس اگر این زمان را از 18 ثانیه به 68 ثانیه ادامه دهیم دیگر اجابت آرزوی ما حتمی و صد در صد است.

چله نشینی برای برآورده شدن آرزوهایمان

چله نشینی یعنی 40 روز به انتظار برآورده شدن رویاهایمان باشیم یک باور جالب است که از گذشته قدیمی ها خیلی به آن اعتقاد داشتن. این چله نشینی و تمرکز نیز در مدیتشن و یوگا نیز بسیار توصیه می شود.
قدیمی ها می گویند اگر 40 روز جلوی خانه خود را آب و جارو  کنید حضرت خضر( یکی از پیامبران) به دیدار شما می آید و آرزوی شما برآورده می شود.
البته این عقیده تنها یک ضرب المثل جالب قدیم هاست.
اما پایه علمی آن را می توان در این نکته دید که وقتی 40 روز به چیزی که میخواهیم تمرکز کنیم در واقع قانون جذب را به کار گرفته ایم.
با استفاده از قانون جذب و تمرکز 40 روزه به خواسته امان کائنات دست به دست هم می دهند و آرزوی ما را برآورده می کنند. به قولی قدیمی ها وقتی یک حرف می زنند حتما دلیلی دارد و بی دلیل حرفی نمی زنند.

چگونه به آزوهایمان برسیم

آرزوی تو دستور توست

این سمینار معروف اثر کویین ترودو نیز یکی از آثار مشهور است که در زمینه اجبات آرزوها مردم آن را می شناسند. در سایت نشر صوتی آذرسا نیز نسخه خلاصه شده و مفیدی از کتاب آرزوی تو دستور توست در اختیار شما قرار گرفته تا با تکنیک های فرستادن دستور به کائنات آشنا شوید.
در واقع ما در این کتاب یاد می گیریم که چگونه به کائنات ارتعاش بفرستیم تا آرزوی ما برآورده شود. ترودو در این کتاب می گوید که شرایط الان ما هر چه باشد مهم نیست. مهم نوع ارتعاشی است که ما به کائنات ارسال می کنیم تا آرزوهایمان را به اجابت برسانند.

در مورد خواسته هایمان دقیق باشیم تا آرزوهایمان برآورده شود

به راستی اگر همین غول چراغ جادو را به ما می دانند ما دقیقا می دانستیم که چه می خواهیم؟ یا اینکه گیج می شدیم شوک می شدیم و از غول محترم زمان می خواستیم و فکر کنیم؟ در نهایت هم یک آرزوی کلی به او می گفتیم مثل اینکه میخواهیم پولدار شویم و غول بیچاره هم گیج می شد که پولدار بودن یعنی چقدر پول؟ یعنی چقدر باید پول داشته باشید که پولدار شوید؟
پس قدم اول در برآورده شدن آرزوهایمان این است که دقیقا بدانیم که چه می خواهیم.

قدم اول : بزرگترین هدف خود را دقیق بشناسید

پس گام اول برای اینکه آرزوهایمان توسط کائنات برآورده شود این است که اول از همه بدانیم که دقیا چه می خواهیم؟ همسر مناسب می خواهیم؟ چه همسری؟ شغل او چیست؟ چند ساله اش است؟ چه اخلاقی دارد؟ قدش چقدر است؟ و غیره
با دانستن جزییات آنچه میخواهیم در واقع کائنات را هشیار می کنیم که دقیقا چه باید برای ما محیا کند. چون کائنات خودش علمی ندارد و آن چیزی را انجام می دهد که می شوند. پس هر چه ما خواسته امان را با دقت بیشتری برایش شرح دهیم باعث می شود که دقیقا همان چیز را برایمان فراهم آورد.
در این گام شما باید خیلی دقیق و با تمرکز زیاد روی خواسته خود متمرکز شوید.

چگونه به آرزوهایمان برسیم

باید دائما به آن فکر کنید و با خواسته خود زندگی کنید. از داشتن آن پیشاپیش لذت ببرید. باید دائما باید از خدا شاکر باشید. همینطور از او بخاطر دادن نعماتی که قبلا داده است و نعماتی که در  راه است سپاسگزاری کنید.

ما باید هر لحظه از زندگی خود را همراه با رویای خود سپری کنید. چه زمانی که خوابید چه زمانی که غذا میخورید راه می روید. در تمامی لحظات احساس خوش برآورده شدن رویایتان را حس کنید. مطمئن باشید حس شما به شما دروغ می گوید. فرشته اجابت آرزویتان روی شانه هایتان نشسته است.

قدم دوم: آرزوهایتان را به هدف تبدیل کنید

وقتی آرزوی خود را مشخص کردید حالا باید به آن به چشم یک هدف دست یافتنی نگاه کنید. مشخص کنید از چه راه هایی و با چه اقدام هایی می توانید به آن آرزو دست یابید؟ چقدر زمان لازم است که شما به به آرزویتان برسید؟ چه برنامه و نقشه ای برای رسیدن به آرزوهایتان دارید؟

قدم سوم: آرزوهای خود را یادداشت کنید

طبق یک اصل کلی و علمی و همانطور که در کتاب بنویس تا اتفاق بیوفتد زمانی شما آرزوی خود را یادداشت می کنید. در واقع به آن وجه واقعی در دنیا بیرون می بخشید. و این وجه واقعی باعث می شود که برآورده شدن آن برای شما دور از دسترس نباشد. نوشتن در واقع به گفته ژاپنی ها معجزه ای ایجاد می کند.
آنها این باور را دارند و آن این است که چیزی که روی کاغذ می آید در واقع مقدس است و نباید آن کاغذ را دور ریخت. یاداشت خواسته هایمان در واقع در ّبرآورده شدن آنها معجزه ای عظیم ایجاد می کند. این مطلب را دست کم نگیرید. پس هر چه می خواهید با جزییات حتما در روی کاغذ ثبت کنید.

قدم سوم:به افکار منفی بها ندهید

به یادداشته باشید که هر زمان افکار منفی در حال غلبه به ذهن رو ورح شما بود فورا به خود نهیب بزنید. اجازه ندهید این افکار بر شما مسلط شود. اگر حس می کنید از اهدافتان دور شده اید به جای ناامید شدن مسیر خود را عوض کنید. مطمئن باشید آرزوی شما در جایی منتظر شماست.

قدم چهارم: سپاسگزاری را هرگز فراموش نکنید

تشکر از خداوند را هر لحظه که در انتظار برآورده شدن رویایتان هستید به خاطر بسپارید. این را به یاد داشته باشید که خداوند عاشق بندگان شاکر خود است. سپاس گزار بودن را از یاد نبرید. حتی زمانی که هنوز به آرزوی خود نرسیده اید. این روش شما را بسیار به خواسته اتان نزدیک تر می کند. خداوند قادر مطلق و گرداورنده  این دنیاست و تحقق رویاهایمان در دست اوست . قدردانش باشید.

با آرزوی تحقق رویاهایتان
این مقاله اگر برایتان مفید بود به دوستانتان نیز پیسنهاد کنید.
نویسنده نازنین آذرسا

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست