علم فنگ شویی در مورد ایجاد انرژی مثبت و تعدیل انرژی منفی سخن می گوید. هنگامی ک دو نفر با یکدیگر ازدواج می کنند، انرژی های آنها نیز هم سو می شود. عشق با فنگ شویی ذکر می شود به شما کمک می کنند تا شالوده ای انرژیک ایجاد کنید که باعث به ارمغان آوردن رابطه ای سالم، هارمونیک و عاشقانه در زندگی شما گردد. امروزه اهمیت فنگ شوی در زندگی روزمره انسان ها بسیار زیاد شده است. در این مقاله درباره فنگ شویی ازدواج صحبت می کنیم.

 

اهمیت علم فنگ شوی در زندگی زناشویی

 

در کنار استفاده از فنگ شویی برای جذب عشق، فراموش نکنید که باید سهم خودتان را با توجه به آنچه که در درونتان رخ می دهد ادا کنید، بدین طریق شما از لحاظ احساسی، ذهنی، فیزیکی و معنوی برای رابطه ایده آلتان آماده خواهید بود. یادتان باشد که، دو شریک زندگی، طالب یکدیگر می باشند. بر طبق اصول فنگ شویی برای اینکه گوشه رمانتیک خونه خودتون را پیدا کنید باید خانه یا اتاقتان را در یک مربع ۹ خانه ای تصور کنید گوشه ای که در جنوب غربی قرار میگیرد گوشه رمانتیک منزل شما است.

شما باید توجه بیشتری به این گوشه از منزل خود بکنید. اگر مشکل خانوادگی و عاشقانه در زندگی شما وجود دارد به این دلیل می باشد که این گوشه از منزل شما خوب چیدمان نشده است و یا مملو از انباشتگی هست. شما متوانید با استفاده از کتاب صوتی فنگ شوی عشق و ازدواج عشق را به زندگی خود دعوت کنید.

کریستال کوراتز صورتی اصلی ترین نماد فنگ شویی ازدواج

بهترین سمبل عشق و ازدواج در فنگ شویی کریستال کوارتز صورتی محسوب می شود. رنگ های مورد استفاده انواع قرمز ها، صورتی ها و سفید است. کریستالها ی طبیعی که از مادر طبیعت آمده باشند مفید هستند. کوارتز های قرمز و زرد شانس رمانس شما را زیاد میکنند. از اشکالی قلبی برای تزیین این قسمت استفاده کنید. رز کوارتز نماد عشق می باشد.اما فقط درباره افرادی که مزدوج شده اند باید در اتاق خواب استفاده شود. عشق در اصول فنگ شوی بسیار حائز اهمیت است.

 

اهمیت علم فنگ شوی در زندگی زناشویی

 

آینه ها را از اتاق خواب بیرون ببرید.

هر آینه ای که در اتاق خوابتان دارید یا بپوشانید و یا بردارید. آینه می تواند نیروهای بد را از هرجایی ( سقف، دیوار، در کمد و میز توالت) بگیرد و آن را بر روی زوج روی تخت منعکس کند. این مسئله می تواند باعث شکست رابطه و اتمام ازدواج از طریق ورود فرد سومی به رابطه شما بشود. شما میتوانید با استفاده از کتاب صوتی فنگ شوی خانه، منزل خود را با استفاده از اصول فنگ شوی بچینید.

گذاشتن تصاویر دو نفره در اتاق خواب

اگر می خواهید رابطه شما با کسی که دوستش دارید بهبود بگیرد عکس او را و یا عکس خانوادگی خود را در این گوشه قرار دهید. دقت کنید که این عکس خاطره خوبی را برای شما یاد آوری کند. اتاق خواب بخش خصوصی زوجین می باشد. بنابراین باید از عکس دونفره خود در اتاق خواب استفاده کنید! استفاده از عکس اعضای خانواده شما را درگیر مسائل خانوادگی خواهد کرد. می توانید از چیدمان فنگ شویی در بخش اتاق نشیمن از عکسهای خانوادگی خود استفاده کنید.

اتاق خواب خود را با عناصر آتش بهبود بخشید

عناصر آتش مانند: یک جفت شمع، جفت چراغ قرمز، چراغ های قرمز نرم و غیره می توانید این موارد را روشن کنید تا آتش خود را در غریزه عشق بهبود بخشید. شما حتی می توانید با اصول فنگ شوی راه ثروت را به زندگی خود باز کنید که در این زمینه کتاب فنگ شوی و جذب ثروت بسیار مناسب است.

 

اهمیت علم فنگ شوی در زندگی زناشویی

 

اهمیت فنگ شویی ازدواج و عطر درمانی

برای به ارمغان آوردن عشق و تعادل به زندگی عاشقانه تان می توانید از روغن ها یا عودهایی مانند، یلانگ یلانگ کانانگا، یاسمن، مریم گلی، شمعدانی (سرده)، گل رز و هل، استفاده کنید. برای اینکه رایحه ی فوق العاده اتاق شما حفظ شود، توصیه می کنم که از یک دستگاه پخش بخور و یا یک اسپری استفاده کنید که برای این کار تعبیه شده باشد.

اشیاء غیرضروری را از اتاق خواب و گوشه ی روابط منزل خودتان حذف کنید.

اینگونه انرژی به طور آزادانه و موثرتری جریان پیدا می کند. در حالت ایده آل ما علاقه ای نداریم که در قسمتی از منزل مان درهم و برهم ریختگی وجود داشته باشد، هم چنین باید حواسمان به اتاق خواب باشد تا به هم ریخته نباشد.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست