زندگینامه گرانت کاردون

درباره زندگینامه گرانت کاردون باید بگوییم که در 21 مارس 1958 در دریاچه چارلز، لس آنجلس متولد شد. از او می توان امروزه به عنوان یک نویسنده، یک سخنران انگیزشی و همینطور صاحب شرکت های زیادی در زمینه فروش نام برد. تقریباً سه دهه تجربه وی منجر به تمایل وی برای انتقال مهارتهای شغلی خود به سایر متخصصین مشتاق شده است. او نیز مانند تونی رابینز به عنوان گوینده انگیزشی موفقیت چشمگیری کسب کرده است. در این مقاله ما بخشی از کتاب ها و زندگینامه گارنت کاردن را بررسی می کنیم با ما همراه باشید.

وی مدرک حسابداری خود را رها کرد تا در عوض شروع به کار در فروش خودرو کند. او یکی از برترین مدیران موفق تجاری می باشد. همچنین در فهرست افراد مشهور که در 21 مارس 1958 به دنیا آمد، قرار گرفت. او نیز در بین لیست مشهورترین مدیر اجرایی تجارت قرار دارد. قبل از اینکه گرانت کاردون پنج شرکت بزرگ و ثروت چند میلیون دلاری ایجاد کند، او به شدت گرفتار بدهی و معتاد به مواد مخدر بود.

شما میتوانید علاوه بر مطالعه زندگینامه گارنت کاردن، زندگینامه و کتاب های نویسندگان مطرح دیگر را در وب سایت نازنین آذرسا مشاهده کنید.

 

زندگینامه گارنت کاردن

توصیه مادر گرانت به او

این توصیه از مادرش بود که در نهایت به او کمک کرد تا خودش را از آن شرایط بد خارج کند.همچنین گرانت کاردون یکی از برترین کارآفرینان قرن بیست و یک نامیده می شود. با شروع از صفر و بدون هیچ عاملی که به او کمکی کند، او اکنون بنیان گذار و صاحب سه شرکت چند میلیون دلاری است. او چندین برنامه فروش ایجاد کرده است که صدها هزار نفر از فروشندگان، هزاران سازمان فروش و میلیارد ها دلار در خرده فروشی را تحت تأثیر قرار داده است.

تحولات وی در زمینه فروش، مدیریت فروش، سیستم های فروش و تولید مشاغل، عملکرد فروش، کتاب های فروش و برنامه های فروش شامل اصول اولیه فروش می باشد. اصل اساسی او این روش می باشد که یک شرکت فقط از طریق فروش موفق می شود و او بر این باور می باشو که حتی واحد خانواده برای بهبود وضعیت زندگی خود به فروش متکی است. این طریقه فکر او را تبدیل به یکی از موفق ترین افراد قرن در بین کارآفرین تبدیل کرده است.

گفته گرانت راجع به توصیه مادرش

بهترین توصیه شغلی که تاکنون به من داده شده بود از مادرم بود که خود به شخصه هیچگاه در هیچ حرفه ای فعالیت نکرده بود. او به من گفت، بهترین سرمایه گذاری که میتوانی انجام دهی سرمایه گذاری در خودت می باشد. این یک معامله بدون ضرر است. همیشه به شما باز می گرداند. هیچ کس نمی تواند آن را از شما بگیرد. این مال شماست.

کاردون که در آن زمان 25 سال داشت و با شغلی که در فروشگاه ماشین داشت به سختی می توانست مشکلات مالی خود را حل کند، توصیه های مادرش را به مرحله اجرا گذاشت. او در حالی که صبحانه می خورد، فیلم های آموزشی فروش را مشاهده می کرد، در حین رانندگی به سمت محل کارش به کار نوارهای انگیزشی و تقویت فردی گوش می داد و اغلب اولین کارمندی بود که در محل کارش حاضر می شد و آخرین نفر از آنجا خارج می شد.

گرنت کاردون در 30 سالگی، به اولین درآمد میلیون دلاری خود رسید. امروز 61 ساله شده و هنوز توصیه های مادر خود را دنبال می کند، او به CNBC می گوید: “هر بار که کتاب می خوانم و هر بار که به یک کنفرانس می روم، من چیزی با خود همراه دارم که رقیب هایم نمی تواند آن را از من بگیرد و هیچ هزینه ای برای من ندارم و بابتش مالیات نمی دهم. منظور او از این خاصیت همان پیشرفت شخصی و تقویت ساختار های داخلی خود است.

 

زندگینامه گارنت کاردن

 

کتاب های گرانت کاردون

گرنت کاردون از جمله نویسندگانی می باشد که کتاب هایش در فهرست پرفروش های نیویورک تایمز جا دارند. او یکی از نویسندگان و سخنرانان مشهور در سطح بین المللی بوده و در زمینه هایی مثل سرمایه گذاری روی املاک و مستغلات، کارآفرینی و امور مالی فعال می باشد. او پنج شرکت خصوصی دارد که درآمد سالانه شان بالای 100 میلیون دلار می باشد. به عنوان مدیرعامل پلتفرم فروش شماره یک در جهان، کاردون به شرکت های بزرگ و معروف مشاوره می دهد.

1.کتاب قانون ده برابر

بسیاری از افراد به یکی از سه شیوه ی عمل، ضد عمل، عقب نشینی یا عمل عادی فعالیت می کنند. این در حالی می باشد که اگر به دنبال اهداف بزرگی در زندگی تان هستید. نباید خود را به اقدامات معمولی دل خوش کنید. برای رسیدن به سطح بعدی لازم است شیوه چهارم اقدام را بشناسید. این شیوه، که آن را قانون ده برابر هم می نامند، سطحی از اقدام می باشد که دستیابی افراد و شرکت ها را به اهدافشان تضمین می نماید.

کتاب قانون ده برابر از اصلی به نام اقدام عظیم صحبت می کند که با توسل جستن به آن می توانید از کلیشه های رایج در کسب و کار فراتر بروید و قدم های محکمی را به سوی رویاهایتان بردارید. به علاوه نشان می دهد چرا افراد در یکی از قالب های سه گانه عمل گیر می افتند و چطور می توان قانون ده برابر را تبدیل به یک اصل قطعی کرد. برای اینکه دقیقا بدانید از کجا باید شروع کنید و چگونه تک تک اقدامات تان را با اقدامات متعاقب دنبال کنید تا به نتایج راهگشا برسید.

2.کتاب خاص بودن یا معمولی ماندن

در زندگینامه کاردون در مورد دوران نوجوانی او گفته شده است که وی در دوران نوجوانی رویاهای بزرگی داشت، اما دوستانش به او توصیه می کردند عاقلانه رفتار کند و اینقدر متوقع نباشد. اگر او از قواعد رایج تبعیت می کرد می توانست مثل خیلی از مردم از داشتن یک زندگی عادی لذت ببرد. اما وقتی از این قاعده سرپیچی کرد و روش خاص خودش را برگزید به ثروتی عظیم دست یافت. او روش مختلفی را در زندگی برگزید.

به این ترتیب که به افراد دارای انرژی منفی و منفی باف ها نه گفت و به اشتیاق سوزان و رام نشدنی درونش بله. روشی که به گفته او به هر کسی در دستیابی به موفقیتی عظیم کمک می کند. به گفته ی او هم اکنون جامعه ما در میانه ی یک نوع همه گیری متوسط الحال ماندن گیر افتاده است. خرد جمعی می گوید به دنبال تعادل باش و همه چیز را آسان بگیر، اما این تنها بهانه ای به ما می دهد تا استثنایی نباشیم.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست