نیل دونالد والش نویسنده مشهور آمریکایی مجموعه گفتگو با خدا می باشد. خانه با خدا در زندگی که هرگز پایان نمی یابد گفته می شود که این کتابها مفهوم خدا را دوباره تعریف کرده و الگوهای معنوی را در سراسر جهان تغییر داده است. او از کودکی در جستجوی روحانی و مذهبی بود و به دلیل خردمندی که فراتر از سالهای او بود و کنجکاوی که هیچ کس قادر به سیر کردن آن نبود، مشهور بود.

 

نیل دونالد والش

 

او در زندگی دچار آشفتگی شد و در جستجوی بی قرار خود روزی سوالی را روی کاغذ از خدا پرسید و نوشت: چه چیزی طول می کشد تا زندگی به ثمر برسد؟ این سوال سفری را برای او آغاز کرد که دنیای معنوی امروز از آن بهره می برد. همچنین شما می توانید کتاب های این نویسنده بزرگ را دز نشر صوتی نازنین آذزسا با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه کنید.

دوران کودکی و اوایل زندگی نیل دونالد والش

نیل دونالد والش در میلواکی، ویسکانسین در یک خانواده کاتولیک رومی متولد شد که از زمانی که والچ یک کودک بسیار کنجکاو بود، همیشه از فرارهای معنوی و مذهبی او دلگرم بودند. او در مدرسه ای کاتولیک شرکت کرد و بیش از حد معمول به مسائل مربوط به زندگی و مذهب علاقه نشان داد که این امر پیوسته خانواده و معلمان او را به این فکر وا می داشت که از کجا این همه حکمت را می آموزد. کشیش محله اطمینان حاصل کرد که کنجکاوی مذهبی والش، که بیش از حد معمول برای سن نازنین او بود، مورد توجه قرار گرفت.

او هفته ای یکبار با او ملاقات می کرد و آرام آرام کشیش والش را تشویق می کرد تا با اطمینان بیشتری سوالات خود را بپرسد. در سن 15 سالگی به طور کامل در روند کسب دانش همه جانبه درباره ادیان مختلف و متون معنوی غرق شد. او شروع به خواندن کتاب مقدس، ریگ ودا، اوپانیشاد و غیره کرد. والش برای تحصیلات عالی در دانشگاه ویسکانسین ثبت نام کرد، اما قلب او در دانشگاهیان نبود، به همین دلیل تحصیلات خود را رها کرد و به صنعت پخش رادیو پیوست و در 19 سالگی منجر به کار شد.

 

نیل دونالد والش

 

زندگی و شغل

والش حرفه ای همه کاره داشت و انواع مختلفی از مشاغل مانند مدیر برنامه های ایستگاه های رادیویی، گزارشگر روزنامه، سردبیر و افسر اطلاعات عمومی سیستم های مدارس محلی را در اختیار داشت. وی در نهایت شرکت روابط عمومی و بازاریابی خود را تاسیس کرد. او فقط از یک کار به کار دیگر نمی پرید. اشباع وجودی وارد زندگی شخصی او نیز شد.

او بارها در سنین میانسالی ازدواج کرد، اما هر یک از این روابط برای او منبع عذاب بود تا عشق. وی در اوایل دهه 1990 به اورگان نقل مکان کرد تا زندگی خود را تغییر دهد، زیرا او به اندازه کافی آسیب دیده بود، اما متاسفانه با یک تصادف رانندگی ضربه دیگری خورد که گردن او را شکسته بود. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه با خدا گقتگو کنیم؟ در ادامه می توانید روش گقتگوی والش را مشاهده کنید.

در حال حاضر والش بیکار بود و باید از صفر شروع می کرد تا زندگی خود را تقویت کند، جایی برای زندگی پیدا کند و پولی برای پرداخت قبض ها داشته باشد. او در حال جمع آوری قوطی ها و بطری های آلومینیومی بود تا برای خرید غذا بفروشد. در سال 1992، در یک لحظه ناامیدی والش نیمه شب از خواب بیدار شد و نامه ای عصبانی به خدا نوشت و پرسید: برای این که زندگی به ثمر برسد چه کار می کند؟

 

نیل دونالد والش

 

پاسخ خدا به والش

سوال او پاسخ الهی را دریافت کرد، که به گفته والش پاسخی بود با صدای ملایم و مهربان. صدا، که بعداً در ذهن او قرار گرفت، به او پاسخ سوالات خود را که او روی کاغذ خط می داد، دیکته می کرد. این گفتگوها هفته ها ادامه داشت و والش همیشه در نیمه های شب بیدار می شد تا سوالات خود را مطرح کند و پاسخ ها را بنویسد. این یادداشت های دست نویس بعداً پرفروش ترین کتابهای “گفتگو با خدا” شدند.

کتاب گفتگو با خدا اثر نیل دونالد والش

در سال 1995، اولین کتاب نیل دونالد والش با عنوانگفتگو با خدا” منتشر شد و به پرفروش فوری بین المللی تبدیل شد که خدا را دوباره تعریف کرد و الگوهای معنوی را در سراسر جهان تغییر داد. این کتاب به مدت 135 هفته در فهرست پرفروش های نیویورک تایمز باقی ماند. شش کتاب دیگر او در سالهای بعد در فهرست تایمز قرار گرفت. وی 28 کتاب منتشر کرده و آثار وی به 37 زبان ترجمه شده است. گفتنی است که این کتاب را فقط در نشر صوتی نازنین آذرسا می نوانید با صدای خانم نازنین آذرسا تهیه کنید و جزو گتاب های ویژه می باشد.

او در سال 1995 یک سازمان غیرانتفاعی تاسیس کرد تا به پاسخ های مردم سراسر جهان توجه کند. او فیلم نامه فیلمی به نام “نیلی” را در سال 2003 با جیمز توایمن نوشت که داستان نجات پدربزرگ از طریق نوه اش را روایت می کند. او همچنین در فیلم بازی کرد. تغییر شبکه تغییر در سال 2009 توسط شاعر/همسر ام کلر و والش به عنوان گسترش ارتباطات موجود در کتاب 2009 وقتی همه چیز تغییر می کند همه چیز را تغییر دهید تاسیس شد. این یک شبکه خودگردان و خودتنظیمی می باشد.

پس از انتشار کتاب خود طوفان قبل از آرامش وی وب سایت مکالمه جهانی را در سال 2011 راه اندازی کرد. این وبلاگ ها و نظرات ورودی کاربران و نویسندگان برجسته ای مانند، گری زوکاو باربارا مارکس هوبارد و غیره را شامل می شود.

 

نیل دونالد والش

 

زندگی شخصی و میراث

نیل دونالد والش در مجموع چهار بار ازدواج کرده است و در حال حاضر با ام کلر، شاعر شاغل ازدواج کرده است، و با او در اورگان جنوبی زندگی می کند. او دارای 9 فرزند از ازدواج های مختلف خود است. نیل والش در حال حاضر در جنوب اورگان با همسرش ام کلر زندگی می کند.

نیل خود را به عنوان یک علاقه مادام العمر به دین توصیف می کند اما نقطه عطف در زندگی شخصی و حرفه ای او زمانی رخ داد که او یک مکالمه شخصی با خدا را تجربه کرد. او از مطالب آن گفتگو برای راهنمایی دیگران در مسیر روشنگری و کمک به آنها برای استفاده از آموزه های کتاب مقدس در زندگی روزمره استفاده کرده است.

وی علاوه بر کار خود به عنوان نویسنده، طیف وسیعی از پروژه های ارتباطی موثر را تأسیس کرده است. یک مسافر مشتاق سخنرانان نیل والش در سراسر جهان و پیام شفا و امید را تبلیغ می کند.

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست