جذب ثروت با قانون جذب

در این مقاله می خواهیم با شما درباره جذب ثروت از از طریق قانون جذب صحبت کنیم. پس اگر شما علاقمند به قانون جذب هستید و یا اینکه علاقمندید که پول و ثروت را به سمت خود جذب کنید از شمادعوت می کنم این مقاله جالب را بخوانید. حتما نکات آموزنده ای را در آن خواهید یافت.

( در سایت نشر صوتی نازنین آذرسا می توانید کتاب های زیادی در زمینه جذب ثروت بشنوید مانند: بیندیشید و ثروتمند شوید، فنگ شویی و جذب ثروت، قانون جذب ثروت و رفاه، اسرار ذهن ثروتمند و غیره)

ثروت و قانون جذب

قانون جذب در نگاه کلی

همانطور که می دانید قانون جذب یک قانون کلی  و همه گیر است . تقریبا همه ما در زمینه های مختلف مثل جذب سلامتی، همسر، پول و غیره نام این قانون را شنیده ایم. در دنیای امروز که سطح علم و آگاهی مردم بالا رفته است این درک که قانونی به نام قانون جذب باعث کشیده شدن چیزها  و اشخاص به سمت ما می شود دیگر دور نیست.
منشا علمی و کیهانی این قانون مدتهاست که مورد تایید اندیشمندان قرار گرفته است و با نگاه به زندگی معمول و روزانه خویش همه ما می توانیم به راحتی به صحت این قانون پی ببریم.

مثال قانون جذب در زندگی

مثلا بارها شده است که ما به شخصی که مدتها ندیده ایم فکر کرده ایم. اما صبح یک روز که از خواب بیدار می شویم ناگهان در ذهن ما می آید و عصر همان روز کاملا به طور اتفاقی و تصادفی همان شخص بعد زمان طولانی یا به ما زنگ می زند یا اینکه او را می بینیم.
آنقدر این قضیه برایمان عجیب است که با تعجی می گوییم: باورت می شود همین امروز صبح به ناگهان به یاد تو افتادم!!!
این یک نمونه کوچک از کاربرد قانون جذب در زندگی ماست. قانون جذب و ارسال ارتعاشات و دریافت آن کاملا صحت دارد و مطمن باشید شما به هر چیز بد و خوبی که در زندگی تمرکز داشته باشید دیر یا زود وارد زندگی شما می شود.

ثروت و قانون جذب

کائنات دستگاه فتوکپی افکار شماست!

این را باید به عنوان یک واقعیت عینی در زندگی خود بدانید که کائنات عینا افکار و خواسته های شما را اول دریافت و سپس به سمت شما باز میگرداند. پس با علم به ایم موضوع بدانید که اگر خواهان علم و ثروت فراوان هستید باید همیشه و هر لحظه فارق از وضعیت فعلی خودتان، کاری ، و یا حتی اقتصادی کشور به پول زیاد و ثروت فکر کنید و به آن تمرکز کنید.

حواستان باشد انرژی خود را روی فقر نگذارید!!

مواظب باشید هرگز به فقر و نداری فکر نکنید. افکار خود را در بدترین شرایط مالی نیز از فقر دور نگه دارید. حتی در شرایطی که شاید شپش در جیبتان بالا و پایین می شود به پول زیاد فکر کنید. این یک توهم نیست. در این حالت شما در حال ارتعاش امواج پول به کائنات هستید. کائنات و گیرنده هایش به اندازه فرستنده هایش فعال هستند. پس افکارتان را همیشه مثبت نگه دارید.

اگر می خواهید ثروتمند شوید احساس ثروتمند بودن را در خود  ایجاد کنید

اگر شما به دنبال پول و ثروت هستید چرا حس خوب داشتن پول زیاد را در خود ایجاد نمی کنید؟؟؟ تصور کنید آنقدر پولدار شده اید که ماشین دلخواهتان را خریده اید. به نمایشگاه های ماشینی که ماشین دلخواه شما را دارند بروید و ماشین دلخواهتان را قیمت کنید. آن را نگاه کنید و به او لبخند بزنید و از خداوند تشکر کنید که به زودی آن ماشین را خواهید خرید.
تقویت احساس های مثبت شاید در ابتدا سخت باشد اما بعدها با تمرکز و استفاده از تمرین های ساده مدیتیشن خواهید توانست این احساس را در خود زنده کنید.
شبها قبل خواب و صبح ها قبل بیدار شدن به ثروت خود فکر کنید. به ثروتی که کائنات برنامه آن را چیده است و وارد دالان زمان کرده که به دست شما برسد.
منتظر باشید و دستانتان را برای گرفتن این پول باز نگه دارید.

در جهان ما همه چیز جذب چیزهای شبیهه به هم خواهند شد

اگر شما افکار منفی و بی پولی و نداری را در ذهن خود پرورش دهید و هر روز بابت نداشته هایتان گلایه کنید. قطعا همان ها را از کائنات دریافت خواهید کرد. حال اگر به پول و ثروت فراوان فکر کنید همان ها برای شما آماده خواهند شد. پس مراقب باشید روی چه چیزی تمرکز دارید.

ثروت و قانون جذب

جذب پول به احساس ما به پول و خودما بستگی دارد نه به عمل ما!

اینکه شما خود را لایق پولدار شدن بدانید بسیار مهم است. برای پولدار شدن شما باید خود را لایق خوشبختی بدانید. اگر از صبح تا شب به عبارتی جان بکنید اما در نهایت خود را لایق پولدار شدن و خوشبختی ندانید پس این پول و خوشبختی بزرگ نصیبتان نمی شود.
دیده شده آدمای بسیاری که به عقیده دیگران اصلا لایق پول و ثروت نبوده اند و حتی به گفته مردم اصلا به ظاهرشان پولدار شدن نمی آمده چنان پولی در زندگی خود بدست آوردند که همه را متعجب کرده اند.

خود را لایق پول بدانیم

این مورد نیز ریشه در فکر خود آن شخص دارد نه اطرافیان. دلیل پولدار شدن آن شخص این بوده که او قلبا خود را لایق داشتن پول و ثروت فراوان می دیده است. چنین شخصی همیشه در رویاهای خود، خودش را پولدار می دید و مطمئن بوده به پول زیاد می رسد. کائنات نیز به توجه قلبی او نگاه می کند نه فکر مردم نسبت به او که آیا آنها او را لایق پول می دانند یا نه. کائنات به حرف مردم نسبت به شما توجه ای ندارد خیالتان راحت!

استفاده درست از قانون جذب برای ثروتمند شدن

در وهله اول دقت کنید که توجه خود را از چیزها افکار منفی و تجربه های منفی کاری و شغلی و یا از دست دادن های پول اتان بردارید. شما نباید به این موضوعات منفی که باعث جذب چیزهای منفی بیشتر به زندگی شما می شوند دقت کنید. فکر و ذهن شما باید روی چیزهای مثبت و افکار مثبت بچرخد. به این ترتیب با فکر کردن به چیزهای مثبت مانند پولدار شدن و آینده ای زیبا در ذهن شما ایده های جدید و مبتکرانه جرقه می زند و باعث می شود که شما در مسیر پولدار شدن قرار بگیرید.
هر گونه فکر و ایده ای که به ذهنتان می رسد را سریعا یادداشت کنید یا قدمی در راه محقق شدن آن بردارید. این قدم های کوچک باعث حرکت بیشتر شما به سمت ثروت می شود.

 

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست