افراد الهام بخش دنیا

افرادی که زندگی خود را با قدرت، شجاعت، دلسوزی، استقامت و اراده قوی سپری کرده اند، همیشه نمونه های ایده آلی برای جهان بوده اند. بیایید با 5 شخصیت الهام بخش دنیا بیشتر آشنا شویم.

1. مارک زاکربرگ

همه ما باید از یک شخصیت الهام بخش جوان مانند مارک زاکربرگ به دلیل توانایی های کارآفرینانه و شجاعت بسیار درس بگیریم. چند نفر در این دنیا حق دارند از دانشگاه هاروارد برای ساخت وب سایتی که در نوع خود به بزرگترین وب سایت تبدیل شود، انصراف دهند؟

2. وارن بافت

تصور کنید که چه تعداد از درس های زندگی را می توانید از یک شخصیت الهام بخش مانند وارن بافت بیاموزید! او از یک شهروند عادی آمریکایی به یک سرمایه دار تجاری، یک خیرخواه و باهوش ترین سرمایه گذار جهان تبدیل شد. آنچه باید به ما الهام کند این است که او علی رغم ثروتمند بودن، یک سبک زندگی بسیار ساده را حفظ می کند.

3. اپرا وینفری

اپرا وینفری زنی خودساخته، مجری برنامه گفتگو محور و یکی از بزرگترین نیکوکاران آمریکا است. اپرا یک شخصیت الهام بخش است نه تنها به این دلیل که یکی از معدود میلیونرهای آفریقایی-آمریکایی در این جهان است، بلکه به این دلیل که از کودکی بسیار بد، قدرتمندانه بیرون آمده است.

4. دالایی لاما

آیا می دانید چرا دالایی لاما شخصیت الهام بخشی می کند؟ دلیل این امر آن است که تعالیم وی موجب پیشرفت صلح و برادری در سراسر جهان شده است. برای مبارزات مداوم او برای آزادی تبت از چین ستایش می شود. آنچه که ما در مورد این شخص کاریزماتیک نیز دوست داریم این است که او برای پخش پیام آیین بودایی تبتی به دنیا سفر کرده است.

5. لنس آرمسترانگ

آرمسترانگ یک قهرمان دوچرخه سواری است که به سرطان مبتلا می شود و پس از زنده ماندن از سرطان در مسابقات معتبر دوچرخه سواری تور دو فرانسه دوباره شرکت می کند و برنده می شود. او یک شخصیت الهام بخش برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است زیرا او توانسته است با پیروزی های خود قدرت خود را نشان دهد و همچنین زمان و هزینه زیادی را در امور خیرخواهانه برای بیماران سرطانی سرمایه گذاری کرده است.

نشر صوتی نازنین آذرسا

برای اطلاعات از آخرین کتاب های صوتی منتشر شده به وب سایت و اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

آخرین محصولات
گویندگی و فن بیان
فهرست